Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: 53..

  1. #1

    Standaard 53..

    53 is het aantal geregistreerde deelnemers die gisteren een bezoek brachten aan het forum, het is voor het eerst sinds de doorstart van januari vorig jaar dat het aantal geregistreerde bezoekers boven de 50 uitkomt. Afgelopen maanden een enkele keer 50 maar nog nooit daar boven.
    Ik hoop dat we dit jaar een opgaande lijn kunnen zien in het aantal dagelijkse bezoekers, mocht iemand nog goede suggesties hebben om het forum nog interessanter/ toegankelijker te krijgen daar laat hij/zij het maar weten.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Gefeliciteerd Mathieu! En laten we toasten op een mooi tweede jaar na de doorstart!

    Zeg, dat hele websitegedeelte van het oude forum, met onder andere allerlei foto's, waar ik dat gebleven?

    Groetjes, Daan

  3. #3
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Chapeau Mathieu hopen maar dat er een hoop nieuwe leden bijkrijgen het komende jaar want hier hebben we ook last van vergrijzing
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  4. #4

    Standaard

    O.A. het blad Piloot & Vliegtuig benaderen?


  5. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Ik heb juist vanmorgen al een collumnist benaderd, Ronald, maar meerdere kanalen zijn natuurlijk beter!

  6. #6
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Mathieu, op woensdag 4.1.17 waren er om 00:39/00:40 al 60.

    Groet, Ruud.

  7. #7

    Standaard

    Een paar uur later 62 (02.40) op Ruud's zelfde woensdag...er zijn veel nachtbrakers zoals ik, slechte slapers misschien.
    61 gasten + ikzelf.

    mhg, Trudy

  8. #8

    Standaard

    Zoals ik al 'ns zei, ik begin de dag altijd met het lezen van dit forum. Dan begin je dag tenminste met een goed humeur.

  9. #9
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    4.1.17, plm. 12:43/44:

    There are currently 69 users online. 4 leden en 65 gasten

    Groet, Ruud.

  10. #10

    Standaard

    Bij bezoekers aantallen wordt onderscheidt gemaakt tussen geregistreerde bezoekers en gasten. Echter een zoekmachine die het net afzoekt wordt ook als bezoeker gezien. Ook zijn er mensen die geregeld langs komen maar er voor kiezen om zich niet te registreren. Het is dus een beetje moeilijk om precies te bepalen hoeveel echte mensen de site bezoeken. Ik kijk alleen hoeveel geregistreerde bezoekers langs komen per dag, gisteren waren het er 49.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •