Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 17 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 246

Discussie: Foto's Formatievliegen

  1. #61
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Vond ik erg leuk toen!

  2. #62

    Standaard

    @ Heron, # 58
    Zou er best naar toe willen, maar dan zit ik bij een zoon in Itteville (Fr.)...Ferté Alais ligt practisch in zijn achtertuin !
    Echter, jouw foto-kwaliteit zal ik niet halen, kan hooguit mijn best doen...
    Met vriendelijke groet,
    Trudy

  3. #63
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.929

    Standaard

    Oh, maar La Ferté Alais heeft ook altijd een prima show, met kisten die je nergens anders ziet. Ben daar al jaren niet geweest, maar ondanks de Franse taal heb ik me daar altijd prima geamuseerd

    Ik heb daar alleen nog bijna geen dia's van gescanned, dus die zijn hier ook niet 1-2-3 te plaatsen. Gelukkig heb ik toch nog eentje gevonden, uit 2000. Een Super Etendard met 3 civiele F4U Corsairs:

    Aeronavale_10jun00LFFQ by Bert Visser, on Flickr

  4. #64
    Geregistreerd
    10 februari 2016
    Locatie
    Ostfreesland
    Berichten
    112

    Standaard

    Ik zag op dit topic Oostwold een paar maal langskomen.
    Hieronder twee Spitfire's in Oostwold, als ik het goed heb was dat in 2013.

    Naam: oostwold1.jpg
Bekeken: 445
Grootte: 215,0 KB


    Groeten, Hans.

  5. #65
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.929

    Standaard

    De RAF Fighter Formation op de Mildenhall Air Fete van 1986. Alleen de Hawk T.1 vliegt tegenwoordig nog bij de RAF, de andere 3 types zijn allang met pensioen...

    RAF_formation_24may86EGUN by Bert Visser, on Flickr

  6. #66
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.929

    Standaard

    En de volgende, deze keer een diascan uit november 1992 boven Volkel. Daar was de oefening Volkit en er was behoorlijk wat buitenlandse deelname.
    Jammer genoeg was het met de spottersdag erg donker weer. Ik denk dat de dia is gemaakt door een kameraad, want volgens mij was ik toen met de videocamera aan het werk. Dat was een drukke tijd: nummers lezen, opschrijven in je spottersboekje, dia's en/of foto's maken en toen ook nog videoën...


  7. #67
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Donker, maar evengoed mooi! Tornade (IDS), Buccaneer, Hornet, F-16 en een Tomcat.

  8. #68
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaasjager Bekijk bericht
    Donker, maar evengoed mooi! Tornade (IDS), Buccaneer, Hornet, F-16 en een Tomcat.
    Inderdaad. Twee KLu F-16's, een Duitse Marine Tornado IDS (5 aanwezig), RAF Buccaneer S.2B van 208 Sqn (ook vijf), twee US Navy F/A-18C Hornets van VFA-37 'Bulls' (3 stuks) en één van de drie aanwezige US Navy VF-14 'Tophatters' F-14A Tomcats.
    Verder die dag nog een Alouette-III gezien, evenals 24 Nederlandse F-16's, 6 Canadese Hornets, een USAF Learjet (C-21A) en 3 Soesterberg Eagles.
    Dus eigenlijk dubbel jammer dat het zulk donker weer was..., maar ja: die kans loop je in november.

    Bij nader inzien zou het ook een Canadese en een USN Hornet kunnen zijn. De enige die dan niet heeft meegedaan is de Eagle...

  9. #69
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.929

    Standaard

    Oei, 't is al te lang geleden dat ik hier een foto plaatste...
    Ik zal nog maar eens belangeloos de vliegshow van Oostwold promoten met een plaatje van de show 2 jaar geleden:

    G-HHII_G-LFVB_25may15EHOW01 by Bert Visser, on Flickr

  10. Standaard

    Naam: a.jpg
Bekeken: 345
Grootte: 103,2 KB Naam: b.jpg
Bekeken: 307
Grootte: 234,0 KB
    Temora 2009
    Laatst gewijzigd door gerard gielis; 29 mei 2017 om 12:26

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •