Pagina 2 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 67

Discussie: Voorjaars bijeenkomst?

  1. #11
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Beste mensen,

    We zijn eventueel welkom bij Mobilisatiemuseum 'Weest op uw hoede' in Prinsenbeek (www.weestopuwhoede.nl). Afhankelijk van wat jullie willen natuurlijk
    Er zitten wel kosten bij, maar die zullen 1 à 2 euro pp zijn over onze groep (als we met 20 man komen).

    Laat horen of je het wat vindt en of je wellicht een alternatief hebt. Mij maakt het niets uit, ik heb ook nog wel wat in het vat zitten eventueel.

    Groetjes,

    Daan

  2. #12

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Als de locatie voor mij te bereizen is dan kom ik in principe graag. Vond het vorig jaar in Lelystad een enorm gezellige bijeenkomst.

    Hartelijke groeten,
    Peter Boer

  3. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Beste mensen,

    Aalsmeer (museum CRASH) is ook nog een optie. Dus zegt u het maar, of doe een ander voorstel

    Groet,

    Daan

  4. #14

    Standaard Uitnodiging voor een Voorjaarsbijeenkomst op zondag 21 mei 2017

    Goedemiddag luchtvaartliefhebbers,

    In samenwerking met Peter Boer en Jacob Terlouw nodig ik jullie uit voor een ´Voorjaarsbijeenkomst´ voor het forum Nederlandse Luchtvaart. Deze bijeenkomst is te houden op zondag 21 mei 2017 in het Museum Vliegbasis Deelen.
    De aanvang zal zijn in de late ochtend (11.30) uur. Dan zal ik een inleiding verzorgen in de geschiedenis van de vliegbasis Deelen. Vervolgens zal Peter Boer vertellen over zijn ervaringen bij de Groep Lichte Vliegtuigen, die tot halverwege de jaren negentig op Deelen gebaseerd was.

    Bovengenoemd programma is vrij toegankelijk voor leden van het forum, die zich daartoe voor 1 mei hebben aangemeld.
    Aanmelding kan plaats vinden door een maitje hierover te zenden aan info@museumvlbdeelen.nl

    Aansluitend is er volop gelegenheid tot bijpraten en ook om de collectie van het museum te bekijken. De toegang tot de collectie bedraagt 5 Euro. Het museum is geopend tot 17 uur.
    Nadere informatie over het museum is te vinden op http://www.museumvlbdeelen.nl/

    Graag heten wij jullie welkom op zondag 21 mei!

    Met vriendelijke groet,

    Peter Boer, Jacob Terlouw en
    Gerben Tornij

  5. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.917

    Standaard

    Helaas Gerben, dan moet ik het opnieuw missen, want ik sta beide dagen van dat weekend in het Apple-Museum mensen rond te leiden (lijden?)

  6. #16

    Standaard

    Ik ben er, mailtje is onderweg.

    Classic

  7. #17
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Helaas, hoewel veel zin in, wordt het 'm niet voor mij op zondag.
    Evengoed alvast veel plezier toegewenst

    Groetjes, Daan

  8. #18
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Helaas, te kort na tweede oogoperatie. Jammer.
    Bovendien vraag ik me af of het museum wel met openbaar vervoer te bereiken is. Helemaal op zondag.

    Groet, Ruud.

  9. #19
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Het loopt storm . Ik zal zeker proberen om er bij te zijn. Is het wellicht het overwegen waard om het ietsje uit te stellen en dan buiten een zondag?

    En Ruud, maak je over het vervoer geen zorgen. Station Arnhem is net vernieuwd, dus er is vast wel een ruime "kiss & ride" plek. En wellicht kan je meerijden met iemand uit jouw richting.

    Adri

  10. #20
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hee Adri. Het is kort na mijn tweede oogoperatie. Ben dan de hele dag bezig met druppelen.

    Groet, Ruud.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •