Pagina 3 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 67

Discussie: Voorjaars bijeenkomst?

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Breeze Bekijk bericht
    Het loopt storm .
    Heb net het bericht over de bijeenkomst even verstuurd naar een heel aantal mensen die het forum wat minder geregeld bezoeken. Zelf kom ik ook mits ik niet op zee ben.
    Overigens dank aan de 3 heren die het geregeld hebben, wordt bijzonder op prijs gesteld!


    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #22
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Het is natuurlijk altijd zo dat het onmogelijk is om een datum te vinden waarop iedereen kan en de organisatoren zullen al moeite hebben moeten doen om deze datum vast te leggen. Maar mijn idee was dat als het zonder veel heisa mogelijk is om een andere (b.v. iets latere) datum te prikken, we dan 3 actieve en gewaardeerde forummers binnenboord kunnen houden.

    Adri

  3. #23

    Standaard Voorjaarsbijeenkomst op de 21e mei

    Even als toelichting op de gekozen datum:
    Het Museum Vliegbasis Deelen is een kleinschalig museum. In de komende weken is het nog rustig in het museum en kan een groep er makkelijk ´bij´. In de maand juni is het toerisme op de Veluwe op gang gekomen en nemen de bezoekersaantallen toe. Dan wordt het steeds moeilijker om de groep enigszins gescheiden te houden van de reguliere bezoekers. Vandaar dat de datum 21 mei gekozen is. Dat er gewaardeerde correspondenten verhinderd zijn vind ik ook jammer. Maar ik hoop dat die er een volgende keer wel weer bij kunnen zijn. Op dit moment staat de teller op vijf aanmeldingen, dus ik hoop nog wel op meer belangstelling.
    Gerben

  4. #24

    Standaard

    Gerben,

    Zonet heb ik me aangemeld bij het museum, dan zou de teller dan op 6 moeten staan.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  5. #25

    Standaard

    @ Gerben
    Ik heb mij gisteren aangemeld...
    groetjes !
    Trudy (tev)

  6. #26

    Standaard

    Ik ben erbij.

  7. #27
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    Ik heb mij aangemeld!

  8. #28

    Standaard

    Hoeveel aanmelding zijn er nu?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  9. #29

    Standaard

    Beste Mathieu,
    Voor de voorjaarsbijeenkomst op 21 mei staat de teller nu op acht deelnemers vanuit dit Forum. Plus twee andere belangstellenden.
    Wat mij betreft is tien deelnemers genoeg om het licht op groen te houden. En misschien dat het clubje nog iets aangroeit.
    Gerben

  10. #30
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben Tornij Bekijk bericht
    Beste Mathieu,
    Voor de voorjaarsbijeenkomst op 21 mei staat de teller nu op acht deelnemers vanuit dit Forum. Plus twee andere belangstellenden.
    Wat mij betreft is tien deelnemers genoeg om het licht op groen te houden. En misschien dat het clubje nog iets aangroeit.
    Gerben
    Ik heb me zojuist aangemeld!
    Groeten,
    Edwin

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •