Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 67

Discussie: Voorjaars bijeenkomst?

  1. #31

    Standaard

    Leuk je weer eens te treffen Edwin, dat is toch al weer een tijdje geleden.


    groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #32

    Standaard

    Betreft de Voorjaarsbijeenkomst van dit forum op 21 mei in Deelen.
    Inmiddels is er een elftal compleet. Plus het organiserend comité is veertien.
    Fijn dat er belangstelling is!
    Gerben

  3. #33

    Standaard

    Ik kijk er naar uit! In 1977 ben ik op de KKSL in Schaarsbergen opgekomen in één van de oude gebouwen die nog door de Duitsers neer waren gezet.

    Tot zondag 21 mei!

    groet,
    Huub

  4. #34

    Standaard

    Kijk er ook naar uit. Gerben, een praktische vraag, is er voor de groep een mogelijkheid om te lunchen of is het brood meenemen?
    Groeten aan allen,
    Peter boer

  5. Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Boer Bekijk bericht
    Kijk er ook naar uit. Gerben, een praktische vraag, is er voor de groep een mogelijkheid om te lunchen of is het brood meenemen?
    Groeten aan allen,
    Peter boer

    Beste Peter en andere luchtvaartvrienden,

    Binnen het museum hebben wij geen vrijwilligers actief met horeca diploma´s (´sociale hygiëne). Maar het museum heeft wel een ´huiscateraar´. Daarvan kunnen wij een lunchpakket betrekken voor € 7,50 per persoon. Hiervoor wordt een broodje kaas, broodje ham en een krentenbol geleverd. Bij ieder lunchpakket is een bekertje jus d´orange en melk of karnemelk. Graag even een bericht naar info@museumvlbdeelen.nl om lunchpakket te bestellen. Betaling à contant bij de kassa van het museum. Betreft zondag 21 mei dus reacties graag uiterlijk volgend weekend zodat ik de bestelling tijdig de deur uit kan doen.

    Gerben

  6. #36

    Standaard

    Zijn er nog mensen die misschien van het OV opgehaald moeten worden?
    @ Breeze, ik heb je nog een PB-tje gestuurd.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  7. #37
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    En Pb teruggestuurd.

    Adri

  8. #38
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Mag met Breeze meerijden, dus heb ik me ook nog opgegeven. See you lady and guys! JanJr.

  9. Standaard

    Dame en heren,

    Na vandaag staat het aantal aanmeldingen voor komende zondag op zeventien deelnemers. Een mooi aantal lijkt mij!
    Voor wat betreft de lunchpakketten is het aantal belangstellenden op vier blijven steken. Dat is te weinig om de cateraar te laten rijden.
    Mijn vraag aan een ieder om zelf een broodje mee te nemen. Het museum is kleinschalig en informeel. Geen probleem om zelf meegebrachte etenswaren mee te nemen.
    Mits geen pindakaas en haring alleen als ze vers is !

    Aanvangstijd en programma zijn in een eerder bericht geschetst.

    Graag tot zondag,

    Gerben Tornij

    PS: Het museum heeft nog steeds geen officieel huisnummer. De locatie is precies daar waar de Hoenderloseweg (Gemeente Arnhem) overgaat in de Delenseweg (Gemeente Ede). Zie de opmerking hierover op de website van het museum:
    http://www.museumvlbdeelen.nl/prijs-plaats/

  10. #40

    Standaard

    Goedemorgen,
    Helaas moet ik mij voor zondag afmelden. Ik hoop er de volgende keer wel weer bij te zijn.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •