Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Luchtvaartbeurs.

  1. #1

    Standaard Luchtvaartbeurs.

    Is er toevallig nog iemand naar de luchtvaartbeurs geweest op 2 april? Ben wel benieuwd of het nog geslaagd was, zelf niet in de gelegenheid geweest te gaan.

    Chris

  2. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Locatie
    Noorwegen
    Berichten
    250

    Standaard

    En ook belangrijk is er volgend jaar weer een beurs.
    Met vriendelijke groeten,
    Rob Mulder

  3. #3
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.268

    Standaard

    Ben naar de Luchtvaartbeurs geweest ondanks dat ik minder mobiel ben.
    Ik had een afspraak met iemand van het museum van Deelen en met iemand van SFG-1.
    Die stonden beiden in het minst aantrekkelijke deel van de beurs.
    Dat was het deel linksaf na de entree, waar de verlichting zeer te wensen overliet voor een beurs en waar de minste bezoekers naar toe gingen.
    Zij waren duidelijk in het nadeel ten opzichte van de rest van de beursdeelnemers.
    Die stonden tafel aan tafel in een goed verlichte ruimte, rechtsaf na de entree, en daar liepen de meeste vroege vogels automatisch naar toe.

    Ik ben er slechts 1,5 uur gebleven
    van 10 tot plm. 11.30 uur, waarvan een deel nog op het terras met een versnapering.

    Of het een succes was kan ik niet beoordelen maar een deel van de deelnemers was wel heel erg in het nadeel,
    "weggestopt" in een slecht verlichte en weinig uitnodigende beursruimte.

    Groet, Ruud.

  4. #4
    Geregistreerd
    30 januari 2010
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    76

    Standaard

    Ik ben er afgelopen zondag ook geweest, ondanks dat er een klein aantal deelnemers waren, toch nog goed geslaagd met leuke items over luchtvaart! Ook nog enkele leuke gesprekken gehad met zowel Arnoud Schreiner (zoon van Bob Schreiner) en met Theo Wesselink (schrijver en uitgever van Dutch Aviation Publications.

    Ook het museum rond gelopen. De Douglas DC-3 Dakota waren de vleugels gedemonteerd ivm tentoonstelling van 100 jaar MLM. De T-2 hangaar was vol met allerlei activiteiten. Zijn bezig met het bespannen van de vleugels van zowel de Van Berken als de Spijker. Tevens was er ook nog een tentoonstelling van luchtvaartschilders en 2 lezingen van de ramp op 27 maart 1977 op Tenerife met de Rijn en een lezing van de PH-PBY Catalina.

    Naam: 3.jpg
Bekeken: 323
Grootte: 416,2 KB
    Naam: 4.jpg
Bekeken: 321
Grootte: 454,2 KB
    Naam: 5.jpg
Bekeken: 330
Grootte: 457,5 KB

  5. #5

    Standaard

    Nou, je hebt in ieder geval genoeg leesvoer. Toen ik net was begonnen met de Halifax cockpit was de luchtvaartbeurs in het (toen nog) Aviodome dè plek om onderdelen op te pikken voor een leuke prijs. Heb daar vele leuke dingen gezien zoals een compleet Hurricane instrumentenpaneel voor 600 gulden (!).
    Was geloof ik twee keer per jaar. Toen het naar Lelystad verhuisde was de lol er gauw af en waren het hoofdzakelijk posters, badges en papier.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •