Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Bergen 1940

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Interessante foto's Karel. Overigens staat er nog steeds een hangar van vliegveld Bergen in Amsterdam, ben er eens in geweest en er waren op diverse plaatsen scherfschade te zien aan de spanten.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3

    Standaard

    Ja Mathieu
    Je hebt eens deze foto geplaatst. Niet lang na de oorlog. Ik heb geen idee of de hangar er nog steeds is?
    Discussie: Hangar vliegveld/airfield Bergen

    http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...irfield-Bergen


  4. #4

    Standaard

    Even googelen en de hangar blijkt nog te bestaan.
    Nieuw wandje er omheen, maar nog steeds intact. Damen Shipyards Oranjehaven.


  5. #5

    Standaard

    Hoi Karel,

    Deze hangar wordt al jaren verhuurt aan Greenpeace die daar opslag heeft. Ik denk dat het een van de weinig overgebleven gebouwen uit die tijd is.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor je post Karel. Leuk om te zien dat deze hangar er nog steeds staat. Als je terug denkt aan wat dit gebouw al heeft mee gemaakt is dat toch wel uitzonderlijk. Zouden er buiten "ons soort mensen" nog meer mensen te vinden zijn die zich realiseren dat dit toch wel een bijzonder gebouw is?

    Groet,
    Huub

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huub vink Bekijk bericht
    Zouden er buiten "ons soort mensen" nog meer mensen te vinden zijn die zich realiseren dat dit toch wel een bijzonder gebouw is?
    Nee, helaas niet! Er wordt nog zoveel weggegooid, laatst weer een voorbeeld gezien waarbij je de tranen in de ogen springen. Ik heb de betrokkene gewaarschuwd dat ze iets stoms zouden doen. Nu maar hopen dat ze daar naar luisteren.

    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 12 juli 2017 om 09:56
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •