Pagina 3 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 59

Discussie: Najaars bijeenkomst.

  1. #21
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Is genoteerd.

    En Jan kan weer meerijden, uiteraard.

    Adri

  2. #22
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Locatie
    Hendrik Ido Ambacht
    Berichten
    468

    Standaard

    Adri bedankt voor het aanbod. Ik rijd heel graag mee.
    Mathieu ik ben dus weer van de partij (ik heb er een verjaardag voor moeten afzeggen)

    Jan

  3. #23

    Standaard

    Een beetje late reactie, maar afhankelijk van mijn thuis situatie probeer ik te komen.

    Met groet,
    Huub

  4. #24

    Standaard

    En Henk Schakelaar en ikzelf zullen er ook zijn (ik rij weer met Henk mee vanuit Drenthe).

    hart. groet aan jullie allen,
    Peter Boer

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    Hallo Mathieu.

    Dan kom ik ook graag. D.w.z. afhankelijk van het weer. Het is vanaf de brug toch een aardig stukje lopen naar het fort vanwege de afwezigheid van openbaar vervoer.

    Groet, Ruud.
    Dat is voor mij bijna een thuis wedstrijd.

    Ruud je kunt ook met de bus naar Uithoorn komen en dan meerijden.

    Mvg, Ronald

  6. #26
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Tev en Ronald.

    Ik heb nu twee aanbiedingen om mee te rijden, hartelijk dank daarvoor.

    Het probleem zit voor mij alleen in het laatste stukje vanaf de brug in de N196 (vlak bij de Luchtvaart Hobby Shop) waarvan ik verwacht dat bijna iedereen van die kant richting het fort rijdt.
    Je slaat dan af naar de Aalsmeerderdijk op weg naar het fort, zowel uit richting Hoofddorp als richting Aalsmeer.
    Met openbaar vervoer kan ik heel makkelijk tot aan de brug komen maar dan is er verder geen openbaar vervoer meer tot het fort.
    Als het goed weer is dan kan ik zelfs die kilometer (schat ik) wel lopen (langzaam) maar wanneer het regent ben je lopend in zo'n geval z..knat.

    Indien iemand mij bij de afslag kan oppikken zou ik erg geholpen zijn.

    Trudy, je krijgt snel een PBtje, nu ga ik naar bed, het is bijna 01.00 uur. Het was vandaag een vermoeiende dag voor me. "Even" naar Aken geweest met mijn vrije reisdag van de NS. Toch in totaal meer dan zes uur in het openbaar vervoer gezeten.

    Met vriendelijke groet,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 5 oktober 2017 om 10:31

  7. #27

    Standaard

    Zoals het er nu uitziet kan ik die zaterdag ook van de partij zijn.

    Rob B

  8. #28
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.917

    Standaard

    En ik moet helaas afzeggen. Er komt die dag een grote groep mensen naar ons museum en met zo weinig vrijwilligers als wij op dit moment hebben, ben ik dus weer aan de beurt...

  9. #29

    Standaard

    Heel jammer Heron ! En er is niemand die voor jou kan invallen. ondanks het geringe aantal vrijwilligers ?
    Hartelijke groet, Trudy

  10. #30
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.917

    Standaard

    Helaas niet. Ons beheerdersechtpaar is op 1 oktober met (verlaat) pensioen gegaan en nu zijn er nog 3 vrijwilligers over die rondleidingen kunnen geven. De één alleen op zaterdag, de ander alleen op zondag (niet elke week) en ik zal dus moeten opdraaien voor alle andere keren.
    Het Apple Museum Nederland is voorlopig alleen tijdens het weekend geopend, en dan moet er ook een bestuurslid aanwezig zijn, omdat we met minimaal 2 personen moeten zijn. In de herfstvakantie proberen we meer dagen open te zijn, maar hoe is nog onbekend.

    Dus als hier nog mensen zijn die wel vrijwilliger van het AMN willen worden? Het museum staat in Orvelte, Drenthe.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •