Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Website met onderdeel over de MLD t/m mei 1940

  1. #1

    Standaard Website met onderdeel over de MLD t/m mei 1940

    Hallo mede luchtvaartliefhebbers,

    We zijn bezig onze website ww2museum.eu qua informatie opnieuw aan het op bouwen. We hebben inmiddels een start gemaakt met één van de onderdelen op de website die jullie misschien wel leuk vinden. Deze gaat over de MLD t/m mei 1940. Jaren geleden heb ik met een mede enthousiast informatie verzameld over de MLD uit kranten, militaire publicaties en interviews. Ook hebben we veel foto's in beide collecties zitten. We vonden het jammer om deze informatie alleen voor ons zelf te houden. We hadden altijd het idee dit op een website te zetten zodat iedereen dit als een naslag zou kunnen gebruiken die meer info zoekt over het ontstaan van de MLD en de mobilisatie en meidagen 1940. Een aantal jaren geleden is de kennis van me overleden. Ik heb een aantal maanden geleden de start gemaakt met het onderdeel MLD oa uit eerbetoon aan hem. Er is nog veel meer info die ik er op wil zetten, maar dat komt wel in de toekomst. De start is inmiddels gemaakt.

    Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als jullie vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag. Dit onderdeel op de website is het best te bekijken op de tablet of PC.
    Directe link is: https://ww2museum.eu/marine-luchtvaa...t-tot-mei-1940

    Met vriendelijke groet,

    Engel

  2. #2

    Standaard

    Mooi initiatief! Ziet er goed uit!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt Jan!

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

  5. #5

    Standaard

    Zeker mooi initiatief ziet er goed uit. Ga ik zeker volgen

  6. #6

    Standaard

    Bedankt allemaal!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •