Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Rob Venema/Milrecs

  1. #1

    Standaard Rob Venema/Milrecs

    Hallo allemaal,

    Ben nu bezig met het samenstellen van een Spitfire IX instrumentenpaneel.
    Toen ik nog druk bezig was met de Halifax cockpit (en later de Hampden) had ik het geluk Rob Venema als contact te hebben. Hij is een enorme bron van kennis en had daarnaast ook nog eens een heel groot assortiment vliegtuigonderdelen/instrumenten etc. Als ik wat nodig had dan ging ik bij hem langs en was het vaak een gezellige avond ook. Maar zijn website Milrecs is verdwenen en ik kom hem ook niet meer op ebay tegen. weet iemand of hij nog actief is?
    Bvd
    Cees

  2. #2

    Standaard

    Hoi Cees,
    Zover ik weet is hij gestopt ivm de nieuwe wetgeving op cockpit instrumenten.
    Groet-je Martin

  3. #3

    Standaard

    Kijk maar eens op deze site:
    http://spitfirespares.co.uk/home.html

  4. #4

    Standaard

    Als het regent in mei is april voorbij.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt Mathieu,
    Zal eens kijken.

    @Amonhorus, ik ken Graham Adlam van Spitfire Spares en heb daar veel van hem gekocht, maar hij is ook aan de prijzige kant. Voordeel van Rob was dat hij vlakbij woonde (toen ik nog in Naarden woonde) en je met je boodschappenlijstje zo kon uitzoeken wat je nodig had, geen verzendkosten en een gezellige avond ook.
    Mvg
    Cees

  6. #6

    Standaard

    Zie Robert Venema iedere keer als ik op de Militariabeurs te Ciney(B) kom. Vrijwel de enigste die daar staat met vliegtuig onderdelen/instrumenten.

    MVG
    Ad

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door igorcolin427 Bekijk bericht
    Zie Robert Venema iedere keer als ik op de Militariabeurs te Ciney(B) kom. Vrijwel de enigste die daar staat met vliegtuig onderdelen/instrumenten.

    MVG
    Ad
    ahum....dit was overigens dit jaar 2017 even vergeten te vermelden.

  8. #8

    Standaard

    Beste Cees,

    Ook ik ben al een aantal jaren bezig om een Spitfire paneel bij elkaar te krijgen maar mis nog wel het een en ander.
    Misschien samen eens kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen of een keer afreizen naar Ciney (waar dat dan ook mag liggen)

    Met vriendelijke groet
    Joop

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire65 Bekijk bericht
    Beste Cees,

    Ook ik ben al een aantal jaren bezig om een Spitfire paneel bij elkaar te krijgen maar mis nog wel het een en ander.
    Misschien samen eens kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen of een keer afreizen naar Ciney (waar dat dan ook mag liggen)

    Met vriendelijke groet
    Joop
    Ciney ligt vlakbij de stad Namen( B). http://www.cineyexpo.be/agenda/

    Gr
    Ad

  10. #10

    Standaard

    @Spitfire65...Ciney/België : 78 km zuid-oost van Brussel of 54 km zuid-west van Luik.
    mvg Trudy

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •