Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Fokker Ontwerp 115

  1. #1

    Standaard Fokker Ontwerp 115

    Een paar weken geleden kwam ik tekeningen van een ontwerp van Fokker voor een zware bommenwerper uit 1934 tegen. Voor meer informatie over dit toestel moet je hier zijn http://www.nederlandseluchtvaart.nl/...bomber-project . Uit mijn nieuwschierigheid besloot ik maar een simpel 3d model te maken om een beeld te geven van hoe het ding eruit zag, besloot het maar de 2e wereldoorlog roundels te geven en ik heb de kleuren van kaasjager gebruikt:
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)        

  2. #2

    Standaard

    Ziet er nu inderdaad "beter" uit. Mooi gedaan

  3. #3

    Standaard

    Welkom! Een mooie eerste bericht, mooi gedaan hoor. Ga je nog details aanbrengen of laat je hem zo?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  4. #4

    Standaard

    sgt_BOBCAT, is dat u? Ziet er erg goed uit, ben benieuwd naar wat gaat volgen

  5. #5

    Standaard

    Jazeker, wil hem wel verbeteren maar ik heb echt geen kaas gegeten van textures maken. Maar dat zie ik dan wel.

  6. #6

    Standaard

    Dankjewel Mathieu, ik ga denk ik de neus sowieso veranderen want hij hoort eigenlijk wat langer te zijn en verder zie ik wel.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KriskrasKapitein Bekijk bericht
    maar ik heb echt geen kaas gegeten van textures maken
    Kaasjager vragen......
    Als het regent in mei is april voorbij.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

  9. #9

    Standaard

    Mooi werk! Ontwerp 115 vind ik persoonlijk wel wat weghebben van een kruising tussen een Bristol Bombay qua doosvorm romp en een Short Stirling qua lompheid

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •