Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: wrak fokker mei 1940 Soesterberg

  1. #11
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.299

    Standaard

    Hallo Edwin.

    Dat klopt. Soms biedt Tom Willis ook mee als hij een foto goedkoop in handen wil krijgen, om het erbij hebben denk ik, dan biedt hij lager en maakt hem nog onvoorspelbaarder. Dus ik keek vreemd op dat hij voor de 207-foto slechts een bod van € 58,88 had uitgebracht waarmee hij op de 5e plaats eindigde. Vreemd omdat hij eerder flink bood op Nederlandse wrakken. Nu was 0***l (129) mijn grootste opponent, die ken ik niet. Weet iemand wie dat is?

    De Sammelstelle Den Helder foto's zijn ook in mijn bezit gekomen en dat viel behoorlijk tegen. Dat die zoveel zouden kosten... Hier had Tom Willis op één van de kavels (die met 2 foto's in één kavel) een bod uitgebracht van € 138,88. Wilde hij het erg graag hebben dan zit hij flink hoger.
    Nu was a***a mijn grootste opponent, die ken ik niet. Jammer, dat had 2x € 100 kunnen schelen. Weet iemand wie a***a (148) is?

    Al met al waren het dure twee weken. Ook drie foto's van de Short Stirling die bij Gorkum een noodlanding had gemaakt heb ik binnen kunnen halen, in Engelse èn Duitse beschildering.

    Dat wordt weer heel lang brood met suiker eten.

    Groet,
    Ruud.

    P.S. Tom Willis is c***d en niet c***k.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 13 februari 2018 om 23:57

  2. #12

    Standaard

    @Ruud, sorry! Het is even geleden dat ik het forum heb bezocht. Ik stuur je zo een PM

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •