Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: SimplePlanes Fokker G.I replica

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2019
    Berichten
    3

    Standaard SimplePlanes Fokker G.I replica

    Hallo,
    ik ben net nieuw op dit forum maar ik ben al een tijdje bezig met het nabouwen van een Fokker G.I Mercury in het mobiele en computer spel “SimplePlanes”, dit mag dan wel geen echte simulator zijn en meer een spel voor de gewone gamer, maar het maakt het wel toegankelijker voor mensen die geen echte vliegtuigsimulators spelen, bovendien kun je deze Fokker G.I die ik aan het bouwen ben met 1 klik downloaden en gelijk vliegen (wanneer hij klaar is). Hier is een introductiefilmpje die ik heb gemaakt (inmiddels verouderd): https://youtu.be/-l5k6DwaNdE . Ik ben nog lang niet klaar echter. Ik ben nog bezig met het interieur, details en de camouflage. Ik wil hem waarschijnlijk verven als Fokker G.I registratienummer 330 (net zoals de 1:1 replica in Soesterberg), deze heeft twee Duitse vliegtuigen neergeschoten voordat hij zelf de sjaak was van meerdere BF110’s, maar om dit te doen heb ik foto’s van 330 nodig, ik heb er zelf nog nooit een gevonden, ik weet niet eens wat de thuisbasis van 330 was, als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat geweldig zijn, als het echt niet lukt verf ik hem als een andere G.I. Het “verven” van vliegtuigen in SimplePlanes is trouwens niet makkelijk, het kan namelijk niet echt. Om camouflage toe te voegen aan het vliegtuig moet ik het patroon bouwen door gekleurde platen op het oppervlak van het vliegtuig te bouwen die verf simuleren. Deze G.I mag dan lang niet zo mooi en gedetailleerd zijn als de prachtige replica die in warthunder, FSX of IL-2 etc. is gebouwd, het is een simpelere en toegankelijkere variant.
    als jullie interesse hebben, ik heb ook al een simpelere Fokker D.VIII, een Koolhoven F.K.58, een Hembrug geweer M.95 en 2 fictionele Fokkers gebouwd en online gezet, deze zijn af en kunnen gedownload worden bij deze link: https://www.simpleplanes.com/u/AlanGrand
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)          
    Laatst gewijzigd door Juup; 14 augustus 2019 om 12:46

  2. #2
    Geregistreerd
    14 augustus 2019
    Berichten
    3

    Standaard

    Landingsgestel staat er inmiddels onder, hij kan eindelijk op z’n eigen wielen staan. nog een paar details eraan en dan is het landingsgestel klaar.
    Naam: E8350469-9E2F-4D72-86D0-011DA78333A7.jpg
Bekeken: 348
Grootte: 56,7 KBNaam: FA133F29-48FE-46A2-B147-DC5742D5391D.jpg
Bekeken: 324
Grootte: 101,3 KB

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •