Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Iets minder mooi nieuws

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard Iets minder mooi nieuws

    Beste mensen,

    Museum Crash 40-45 uit Aalsmeerderbrug moet weg van hun locatie in het fort...
    Lees hun persbericht op deze pagina: https://www.crash40-45.nl/hoofdpagin...persberichten/

    Erg jammer! Het is de juiste locatie voor dit museum. En als forum zijn we er afgelopen november fijn ontvangen!

    Duimen dat het linksom of rechtsom goed komt!

    Groetjes, Daan

  2. #2

    Standaard

    Wethouder blijft bij zijn punt, maar wat zegt de gemeenteraad?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3

    Standaard

    Het zat eraan te komen, triest dat het zo moet gaan. Ik heb begrepen dat ze ook jaarlijks subsidie kregen en op die manier ben je aan de goden (lees politici) overgeleverd. Een fort met verwarming, dat is iets wat wij in Fort Veldhuis nooit hebben ervaren.
    Cees

  4. #4

    Standaard

    Een typisch voorbeeld van moderne politiek in mijn ogen. Gemakkelijk scoren door te verkopen en snel geld te creëren, maar geen enkele toekomst visie, want wie weet wordt je niet herkozen. Wat je hebt verkocht ben je (bijna) voor altijd kwijt. Het zal wel weer een wijnproeverij of elitair restaurant of koffietentje worden in de toekomst. En we hebben er alweer een fort bij wat niet of nauwelijks meer is te bezichtigen.

    Crash heeft al 3 verhuizingen overleefd en ik ben er van overtuigd dat ze ook nu wel weer goed terecht zullen komen. Ik hoop dat de vrijwilligers de moeite weer op kunnen brengen om er weer iets moois van te maken.

    Huub

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •