Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Schiphol nu eens positief gekeken.

  1. #1

    Standaard Schiphol nu eens positief gekeken.

    Niet bepaald een Pander onderwerp, maar wel iets wat ik onder jullie aandacht wil brengen.

    Misschien hebben jullie het al in de krant gelezen of op de TV gezien, maar er is een initiatief om de luchthaven Schiphol op een positieve manier onder de aandacht te brengen. Diverse media hebben onze nationale luchthaven als speerpunt genomen en zijn onvermoeid bezig de publieke opinie te beïnvloeden met eenzijdige, negatieve nieuwsberichten. De vermeende kwalijke kanten van Schiphol worden er bijna dagelijks bij het lezerspubliek in geramd. Daarom is het goed dat de zaak nu eens van een andere -meer positieve- kant wordt belicht. Ga eens naar www.ikwoonenwerkbijschiphol.nl, lees de uitleg en als je het ermee eens bent teken dan de petitie. Elke stem helpt.

    Ik heb geen belang in dit initiatief, maar vind het wel nodig om er bekendheid aan te geven.

    Dick

  2. #2
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Jij moet wel erg ver van Schiphol af wonen om dit positief te vinden ,
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  3. #3

    Standaard

    Per ongeluk een liter azijn gedronken Jan?

  4. #4
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Ik mag me mening toch wel geven als zijnde iemand die in de aanvliegroute woont van Schiphol , waarbij ik jouw azijn verhaal niet zo vriendelijk vindt .
    Laatst gewijzigd door jan wullink; 10 december 2018 om 18:49
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  5. #5

    Standaard

    Eens, het was ook een cynische opmerking. Ik zal die wat nader toelichten, misschien dat je mijn cynische opmerking dan beter kunt plaatsen.

    Dick geeft aan dat er een positief initiatief als tegenwicht wordt geboden tegen alle negatieve geluiden in de media. Vervolgens zet je er een negatieve opmerking onder. Vind ik persoonlijk Nederland op z'n smalst. Ik denk daarbij aan de test rondvlucht om de geluidshinder te meten bij ingebruikname voor vakantievliegverkeer van en naar Lelystad Airport; een reporter vraagt aan een omwonende of ze ook zo'n last hebben van het overvliegende vliegtuig. Instemmend knikt het echtpaar en legt uit waarom. Hele punt was alleen dat het vliegtuig op dat moment nog niet aan z'n rondvlucht was begonnen...

    Natuurlijk begrijp ik alle bezwaren tegen geluidshinder en wat dies meer zij. Dat neemt niet weg dat Dick reuring geeft aan een positief initiatief wat ik van harte steun. Je kunt benadrukken wat er (of het) allemaal niet is, je kunt ook de zegeningen tellen die Schiphol voortbrengt.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Het is triest dat Schiphol continu rapporten presenteert waar men het niet zo nauw neemt de waarheid op gebied van geluidsmetingen .
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  7. #7
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan wullink Bekijk bericht
    Het is triest dat Schiphol continu rapporten presenteert waar men het niet zo nauw neemt de waarheid op gebied van geluidsmetingen .
    En het is triest dat de tegenstanders continu rapporten presteren waar men het niet zo nauw neemt met de waarheid op gebied van geluidsmetingen..............

  8. #8
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Pouw Bekijk bericht
    En het is triest dat de tegenstanders continu rapporten presteren waar men het niet zo nauw neemt met de waarheid op gebied van geluidsmetingen..............
    Weer een eindeloze discusie op niks af .
    Als WO2 verzamelaar, verzamel je uit interesse naar het verleden.

  9. #9

    Standaard

    Haha, Laten we wel wezen, Schiphol is heel belangrijk voor Nederland maar levert ook overlast op. Alles heeft zijn voor en nadelen. Ik woon in Amstelveen en kijk over de Poel naar Schiphol en het hoofdkantoor van de KLM. Prachtig om die toestellen te zien landen. Enig nadeel is dat als de start de andere kant opgaat men een bocht moet maken over de Poel. Sommigen maken de boch te ruim en vliegen dan pal over mijn huis op nogal lage hoogte (ik woon 6 hoog). Maar dat is sporadisch, en eigenlijk het enige waar ik me wel eens aan stoor
    Maar dat is voor iedereen verschillend.
    Cees

  10. #10
    Geregistreerd
    30 januari 2017
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pim Pouw Bekijk bericht
    En het is triest dat de tegenstanders continu rapporten presteren waar men het niet zo nauw neemt met de waarheid op gebied van geluidsmetingen..............
    Kan van mensen die protesteren gezegd worden " het foutief implenteren van gegevens" geschied door onvoldoende kennis, vanuit Schiphol en Nederlandsche regering is het echter moedwillige desinformatie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •