Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10 18 19 20 21 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 203

Discussie: Foto's 1937 t/m 194? (van een LVA'er?) die ook nog thuis lagen

  1. #191

    Standaard

    Het is een heel interessant draadje geworden Ruud! Met veel plezier gevolgd, dank voor de genomen moeite om het met ons te delen.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #192
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Daar sluit ik mij bij aan.

    Adri

  3. #193

    Standaard

    Bedankt voor het delen, erg de moeite waard.

    Paul

  4. #194

    Standaard

    Toch al met al een interessant foto boek en dito draadje.
    Bedankt voor het plaatsen en alle informatie die je daarbij verstrekt hebt.

    Mvg, Boris

  5. #195
    Geregistreerd
    14 maart 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    248

    Standaard

    Hallo Ruud,

    Sluit me nog even aan bij de bovenstaande heren. Bedankt voor het delen!

  6. #196

    Standaard

    Hallo beste Ruud

    Ik had de foto al eerder gezien van deze B-17 op de aanhanger , ik heb me sinds kort aangemeld op deze site.
    Welk toestel het is weet ik nog niet. Aan het transportmiddelen te en het doorgesneden toestel is het een berging
    van het Zerlegebetrieb Utrecht en dan de bergingsploeg nr. 2 de ploeg 1 had een Faun en een Flacken aanhanger
    met 4 bestuurders plaatsen bij elk wiel en was uitschuifbaar en de ploeg had maar een vaste chauffeur die er
    op mocht rijden ploeg 2 gebruikte een vrachtauto zoals afgebeeld. Ik ben benieuwd of u nog iets meer te weten
    bent gekomen over het toestel.

    groeten uit Utrecht

    Ad Huiding

  7. #197
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Ad Huiding.

    Welkom op deze site.
    Nee, niets verder te weten gekomen. Als dat zo was dan had ik dit hier natuurlijk vermeld.

    Groet Ruud en "stay safe".

  8. #198

    Standaard

    Het is bijzonder op dit forum foto's van mijn vader Koert Schouten (niet Koen) tegen te komen. Het betreft foto's uit verschillende albums uit zijn nalatenschap die wij 'om niet' geschonken hebben aan het Luchtvaartmuseum Aviodrome in Lelystad. Ik begrijp dat ze nu in particuliere handen terecht gekomen zijn bij verschillende 'liefhebbers' die daar ook voor betaald hebben. Wat hiervan te denken?!

  9. #199
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Koert.

    Ik ben de bezitter van het album van je vader dat we hier besproken hebben.
    In het begin dacht ik dat het Koen was maar uiteindelijk kwam de echte naam naar voren.
    Diverse keren kwam ik er achter dat ik de verkeerde naam had getypt maar kon dat niet meer corrigeren, dat kan alleen tot 24 uur na plaatsing. Was de verkeerde naam blijven hangen in het onderbewustzijn?
    Ik kan me niet herinneren of die tijd van 24 uur toen al gold, het was eerst slechts een paar uur. Van enige kon ik het nog wel aanpassen omdat ik het al snel na de plaatsing constateerde.

    De handelwijze van het Aviodome is niet netjes, zachtjes gezegd, ze hadden je moeten contacten indien men ruimte moest maken en indien je niet akkoord zou gaan met een verkoop het album aan je retourneren omdat het tenslotte een schenking betrof.
    Ik heb het album niet van het Aviodome gekocht maar van iemand uit de provincie Zeeland als ik me goed herinner, en dik betaald dat wel.

    Met vriendelijke groet,
    Ruud van Ommeren.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 18 juli 2023 om 13:51

  10. #200

    Standaard

    Ik zal de komende dagen de naam waar nodig even corrigeren.

    Groet vanuit Congo,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •