Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: Fokker G1A 1/48 Mikro-Mir

  1. #11

    Standaard

    Mooi stuk werk Gerard! Helaas heb ik het geduld en tijd niet om er aan te beginnen.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #12

    Standaard

    Hartstikke leuke bouwplaten op je site Gerard en bedankt voor het mooie aanbod!

    Zelf heb ik de papieren en plastic modellen al een tijdje achter mij gelaten. Virtuele modellen zoals Daan ze maakt verzamelen minder stof en nemen minder ruimte in.

    Omdat er niemand uit de plastic divisie heeft geantwoord ga ik er vanuit dat er nog niemand met het plastic model begonnen is. Voor diegene die gebruik maken van Gerards aanbod zou het wel leuk zijn als ze de resultaten hier laten zien!

    Met groet,
    Huub

  3. #13

    Standaard

    Ondertussen ben ik wel deze "in box" recensie tegen gekomen, maar het model ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.

    https://www.ipms.nl/artikelen/recens...micromir-g1-48

    Edit: Inmiddels wel, voor 83 Euro te koop in Duitsland.......

    En er is ook al iemand begonnen met bouwen!: https://modelbrouwers.nl/phpBB3/view...fdfd736d0974bc

    Met groet,
    Huub
    Laatst gewijzigd door huub vink; 20 januari 2020 om 16:06

  4. #14

    Standaard

    Dit 1/48 G-1 model is momenteel bij LHS (aviationmegastore) en Stichting Fokker G-1 te koop voor ongeveer 57 euro inclusief verzending.

    Niets voor mij overigens want ook ik heb niet de energie, geduld en tijd daarvoor.

  5. #15
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Locatie
    Diemen
    Berichten
    38
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ik kan jullie verzekeren, dus geniet ervan zolang je kunt, dat naarmate de klok sneller tikt energie en ambitie exponentieel afkalven.
    Ben al tijden bezig met het hertekenen/bouwen van de aloude F27 (waarom? - vergeten) en word steeds vaker (bijna letterlijk) op mijn
    vingers getikt: "foutje bedankt" (Rijk de Gooijer weet je nog?)

  6. #16

    Standaard

    Gerard,

    De populatie hier is niet zo piepjong meer. Dus waarschijnlijk zijn de meeste hier oud genoeg om de reclames met Rijk de Gooijer nog te herinneren (de goede man is dit jaar alweer negen jaar geleden overleden!).
    Ik heb in het verleden veel kartonnen bouwplaten gemaakt en ook heb ik ze zelf getekend op dun verpakkingskarton uit de winkel van mijn vader. Dus je aanbod heeft me dan ook aan het denken gezet. Overigens kwam dat tekenen later nog van pas toen ik vak "projecties en uitslagen" kreeg op de technische school.

    Het Mikro-Mir model is inderdaad te vinden op de Fokker G-1 site. Het kost 49,95 Euros en daar komt nog zo'n 6,95 Euro aan port kosten bij. Dat is in ieder geval nog te doen. Het is een mooi model en in een grote schaal. Bij de Aviation Megastore had ik gezocht, maar daar kon ik heb niet (meer) vinden.

    Gerard nogmaals bedankt voor je aanbod en de rest bedankt voor het meeedenken.

    Groet,
    Huub

  7. #17
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huub vink Bekijk bericht
    Gerard,

    Het Mikro-Mir model is inderdaad te vinden op de Fokker G-1 site. Bij de Aviation Megastore had ik gezocht, maar daar kon ik heb niet (meer) vinden.

    Gerard nogmaals bedankt voor je aanbod en de rest bedankt voor het meeedenken.

    Groet,
    Huub
    Heb je al op de website van Flash Aviation Eindhoven gekeken? Daar hebben ze 'm nog wel.
    http://flashie.nl/Search/artikel.php...ageid=MO291344

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huub vink Bekijk bericht
    .....
    Bij de Aviation Megastore had ik gezocht, maar daar kon ik het niet (meer) vinden.
    .....

    Groet,
    Huub
    Ik ben de afgelopen weken erg ziek geweest, vandaar mijn late reactie:
    https://www.aviationmegastore.com/fo...nfo&art=145361

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •