Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: boek Royal Netherlands Military Flying School in the USA van R. van der Laan (1943)

  1. #1
    Geregistreerd
    17 november 2019
    Berichten
    2

    Standaard boek Royal Netherlands Military Flying School in the USA van R. van der Laan (1943)


    Te koop: Het boek Royal Netherlands Military Flying School in the USA van R. van der Laan uit 1943.
    De Verenigde Staten boden de Jackson Mississippi Army Air Base aan voor het trainen van de "Flying Dutchmen".

    Dit is een luxe oorlogstijdschriftrecord van de RNMF in Amerika tot begin 1943, met portretten en foto's van een groot aantal mannen die dienden.
    Boek is in goede staat, hardcover, 296 pagina's en tekst is zowel in het Nederlands als in het Engels.

    Vraagprijs: 115 euro

    Reacties naar: heleenonline yahoo com


    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Mathieu; 18 november 2019 om 13:45

  2. #2

    Standaard

    Ik zou dit heel graag (weer) willen hebben. Mijn exemplaar van Jack Soeterik heb ik uitgeleend en nooit meer teruggekregen.
    Heel graag,
    Groeten,
    Prudent

  3. #3
    Geregistreerd
    17 november 2019
    Berichten
    2

    Standaard reactie op belangstelling boek Royal Netherlands Military Flying School in the USA v

    Beste meneer Staal,

    Het zou fijn zijn als dit boek een mooie bestemming krijgt.
    Kunt u contact met mij opnemen via heleenonline@yahoo.com?
    Dan kunnen we de details van betalen en het opsturen van het boek bespreken.
    Mocht u in de buurt wonen, dan kunnen we het boek wellicht afgeven.

    Met vriendelijke groet,

    Heleen






    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prudent Staal Bekijk bericht
    Ik zou dit heel graag (weer) willen hebben. Mijn exemplaar van Jack Soeterik heb ik uitgeleend en nooit meer teruggekregen.
    Heel graag,
    Groeten,
    Prudent

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •