Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Forum upgrade.

  1. #11

    Standaard

    Ah, dus als ik jullie goed begrijp is explorer verouderd en ligt het dus niet aan het forum.

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #12

    Standaard

    Hoogstwaarschijnlijk wel. Als je met Windows 10 werkt dan zou ik Edge (al aanwezig) selecteren als default browser.
    Als Windows 10 voorzien is van alle updates dan is die versie van Edge al uitgerust met de Chrome engine.

  3. #13

    Standaard

    Hallo Mathieu,Sinds de upgrade heb ik serieuze problemen om een knappe post in elkaar te zetten. Ik gebruik overigens Google Chrome.Een paar regels tikken gaat nog wel (in Snel reageren). Maar zo gauw ik naar 'Meer opties' ga om de layout aan te passen of meerdere foto's in de mail te zetten gaat het helemaal fout.Sowieso moet ik zowat 15 seconden wachten voordat het redigeer scherm verschijnt. En wat ik daar opneem als opmaak verdwijnt regelmatig.Een enkele foto via de paperclip wil nog lukken, maar meerdere foto's in een berichtje lukt helemaal niet.Wat is er verandert sinds de upgrade en wat moet ik nu doen om meerdere foto's in een berichtje te krijgen.Op deze manier is er niets aan (veel frustratie en mislukte berichten) en denk er over om maar helemaal te stoppen.Mvg, Boris

  4. #14
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    535

    Standaard

    Herken dit niet. "Firefox" gebruiker.

    Adri

  5. #15

    Standaard

    Heb het probleem met Edge (Chrome) ook nog nooit gehad.

  6. #16

    Standaard

    De eerste vraag is altijd: heb je de cache en cookies van je browser al verwijderd?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •