Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Nabouwen Fokker T5 in 3D.

  1. #11

    Standaard

    Hoi Daan,
    Mee eens. Deze tekeningen waren ook nog eens in een hoge resolutie. Wat voor handleiding heb je precies? Ik heb zelf ook een paar boeken o.a. die van Dutch Profile met goede foto's.
    Het lijkt mij zeker leuk om contact hier over te houden en je FSX Fokker T5 te vliegen. Ben ook benieuwd naar je foto's! De foto hieronder was voor mij ook erg behulpzaam.

    Edit: Weet jij trouwens of de schutterskoepel achterin ook het zelfde is als die van de G1?

  2. #12
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Hoi Niels,

    Het handboek, eigenlijk de documentatie die Fokker meeleverde bij het vliegtuig. Staan alle systemen in beschreven, etc.

    In principe is de staartkoepel dezelfde als die van de G.1. Zie hier: https://www.fokkerg-1.nl/index.php/n...3-staartkoepel

    Groet, Daan

  3. #13

    Standaard

    Zojuist aan de staartkoepel begonnen. Ik ben nog niet 100% tevreden met de ramen omdat ik het idee heb dat deze vanaf de zijkant gezien een klein beetje met de ronding mee zouden moeten lopen.
    Naam: wireframe_koepel.jpg
Bekeken: 1028
Grootte: 265,5 KB

  4. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Locatie
    Asperen
    Berichten
    1.566
    Weblogartikelen
    4

    Standaard

    Mij lijkt het gewoon te kloppen hoor Niels!

  5. #15

    Standaard

    Hier een paar nieuwe renders van de T5. k ben nog niet helemaal blij met de ramen van de cockpit. Deze ga ik later fixen. Ook de schutterskoepel ontbreek hier nog omdat ik er nog niet helemaal blij mee ben. De volgende stap: details op de vleugel aanbrengen!

    Naam: 001_FokkerT5_motor12.jpg
Bekeken: 2828
Grootte: 188,3 KB
    Naam: 001_FokkerT5_motor13.jpg
Bekeken: 1905
Grootte: 208,3 KB

  6. #16

    Standaard

    Kleine update.

    Naam: 001_FokkerT5_motor14.jpg
Bekeken: 2923
Grootte: 180,9 KB

  7. #17

    Standaard

    Ziet er geweldig uit!

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •