Pagina 100 van 120 EersteEerste ... 50 90 98 99 100 101 102 110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 991 t/m 1.000 van 1195

Discussie: De kluis van Bert

  1. #991

    Standaard

    Bedoel ik

  2. #992
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.937

    Standaard

    Ik vind het maar een vreemd gezicht blijven... een watervliegtuig op land (of in dit geval een amphibie i.p.v. watervliegtuig, want er zitten wielen onder die deel uitmaken van het vliegtuig.
    Soloy 206 Turbine Mk.2 D-EBIW werd gefotograveerd op Stuttgart:


    D-EBIW_28mrt12EDDS
    by Bert Visser, on Flickr
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

  3. #993
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.937

    Standaard

    Dus... ik maak een post met een attachment. Vervolgens zie ik geen attachment verschijnen na uploaden.
    Ik maak dus een nieuw berichtje met een fotolink, want dat zou toch moeten kunnen: Heb ik zo ineens 2 foto's in beeld!

    Daarna geprobeerd die 2e foto uit het bericht te halen, maar nog steeds is die niet zichtbaar en dus ook niet te verwijderen. :-(

  4. Standaard

    ja, die ervaring heb ik ook al meegemaakt. Wat geupload is blijft geupload .

  5. #995
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.318

    Standaard

    Hallo beiden.

    Na plaatsing kun je nog 24 uur foto's of tekst verwijderen en/of vervangen. Die 24 uur is door Mathieu ingesteld, was eerst veel korter.
    Alleen tekst geplaatst dan kun je niet alle tekst verwijderen maar slechts een punt . overhouden is voldoende.

    Meer opties aanklikken, dan Beheer bijlagen en daarna wijst het de weg vanzelf voor het verwijderen van de foto.

    Ik heb dit een aantal jaren geleden al eens op deze site beschreven. Gewoon proberen.

    P.S. Ik ben nog druk met het herstellen van de problemen na mijn computercrash zoals b.v. het binnenhalen van de back-up bestanden van de server die in het oosten van het land staat en die bij mij verloren zijn gegaan.
    Neemt meer tijd dan ik had ingeschat en daardoor weinig/geen foto's van mij.
    Wel is er al een nieuwe Mac mini besteld, wordt over een dag of 10 geleverd.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 17 juli 2023 om 19:10

  6. #996
    Geregistreerd
    25 augustus 2015
    Locatie
    Nw. Lekkerland
    Berichten
    539

    Standaard

    Succes met de herstelwerkzaamheden Ruud.
    We wachten rustig op de volgende serie mooie foto‘s.

    Adri

  7. #997
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.937

    Standaard

    Het bijschrift bij de heli foto hierboven had moeten luiden:
    "Zijn er hier ook snoepliefhebbers op dit forum? Zo ja, dan gaat er bij het zien van de registratie misschien een lichtje op?"

    En dan vandaag een plaat die er verband mee houdt:

    D-ATUD_31may14EDDL0
    by Bert Visser, on Flickr

    En nee...ik heb geen aandelen. Overigens had ik op bladzijde 36 al een blauwe Haribo-737 laten zien...

  8. #998
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.937

    Standaard

    De volgende maar weer. De Gulfstream-4 van de KLu is ondertussen "ingeruild" voor een G6 (en om die te kunnen platen zal ik wel een keertje naar Eindhoven moeten, vrees ik). De G4 blijft echter in Nederland en is gekocht door Zeusch Aviation (die op Lelystad zit). De nieuwe regi zou PH-ZUZ moeten worden...
    Hieronder nog een plaatje van de V-11 in KLu dienst, Ik stond op Schiphol in de landing van de 36R, toen de Gulf binnendoor kwam en doordraaide voor een landing op de 04:


    V-11_05apr15EHAM2a
    by Bert Visser, on Flickr

  9. #999
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.937

    Standaard

    Ook de Zweedse Luchtmacht heeft in elk geval 4 van deze Gulf-4's, die daar Typ-102 (of Tp.102) heten.
    De 102004/024 bracht in 2009 een bezoek aan Eelde. Het Zweeds koningspaar had een officieel bezoek aan Nederland gebracht en op de laatste dag o.a. de Eemshaven bezocht. Op Eelde werd het bezoek afgesloten. De Nederlandse delegatie was aanwezig met een KLu Fokker-50.


    102004/024_23apr09EHGG2
    by Bert Visser, on Flickr

  10. #1000
    Geregistreerd
    6 maart 2013
    Locatie
    Westerbork
    Berichten
    1.937

    Standaard

    Nog maar een Golfje? Dit is de enige Gulfstream-V van de U.S. Coast Guard. Het type heet daar overigens C-37A:


    01_25jan08LSZH
    by Bert Visser, on Flickr

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •