Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: "De Blauwdotter"

  1. #1
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard "De Blauwdotter"

    Hallo allemaal.

    "De Blauwdotter. Ledenblad van genootschap Oud Noordwijk, voorjaar 2019 nr 185".

    Wie kan mij helpen, tegen betaling natuurlijk, aan het bovengenoemde magazine (of een gedigitaliseerde .pdf).

    Groet Ruud en blijf gezond.

  2. Standaard

    https://www.g-o-n.nl/home/3d-flip-bo...dotter-nr-185/

    hier als flipbook. Kan je hem hier niet bestellen?

  3. #3
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Zo ver was ik ook gekomen en zelfs een mail gestuurd. Tot nu toe echter geen succes.
    Bedankt voor de reactie.

    Groet Ruud en blijf gezond.

  4. #4

    Standaard

    Hallo Ruud,
    Het magazine kan natuurlijk van het scherm af "geplukt" worden en tot pdf samengevoegd.
    Het wordt dan wel een redelijk groot pdf (in mb's) en het pdf bestaat uit allemaal plaatjes. Er kan dus niet digitaal in gezocht worden naar woorden.
    Als je dat wil, kan ik deze exercitie voor je uitvoeren en het pdf naar je toe sturen. Dit als een soort tegenprestatie voor al die mooie foto's die de afgelopen jaren hebt geplaatst op dit forum.
    Heb ik wel je email adres nodig ...
    Ik hoor het wel,

    Groet Rik en blijf jij ook gezond?

  5. #5
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo Rik.

    Dat klinkt prima. Het gaat me eigenlijk alleen om één artikel in dat tijdschrift. Je ziet het zelf wel waar het om gaat, kan niet missen.

    Tot nu red ik het in mijn eentje. Wel suf hoor geen bezoek ontvangen of zelf de stad in gaan.

    Groet Ruud en blijf gezond.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 27 mei 2020 om 21:10

  6. #6

    Standaard

    Hoi Ruud,
    Ik was er alvast aan begonnen, maar het kan nog veel eenvoudiger: als je met de link van Gerard Gielis naar het document gaat, zie je onder aan het document een werkbalk.
    Deze begint met Flipboek. Het twee na laatste pictogram is een printer. Daarmee kan je het hele document printen, ook naar pdf.
    Het is echter ook mogelijk ook alleen de gewenste pagina's te printen door bij "pagina's" niet voor alles te kiezen maar je selectie aan te geven.
    Het hele document werd bij mij 1,65 Mb groot. Als je wilt mail ik dat, maar je kan het natuurlijk ook zelf proberen ;-)

    Voor mij is die corona slechts een beperkt probleem. Vanwege mijn gezondheid kwam ik toch al niet tot veel. Wat in zekere zin wel prettig is, is dat mijn jongste dochter (maar wel al weer 30 jaar) voor even uit haar woongroep bij ons is komen wonen. De woongroep ging in lock down en dan hadden we er een paar maanden niet kunnen zien.

    Groet Rik

  7. #7

    Standaard

    Dag Ruud,
    Jeroen Verhoog is redacteur van de Blauwdotter en die kan je waarschijnlijk wel helpen.
    Jeroen V&W <j.verhoog@venw.nl>
    Verhoog & Warmerdam, bureau voor bedrijfshistorie en genealogie

    Postbus 27, 2200 AA Noordwijk
    Gooweg 19, 2201 AX Noordwijk

    T 071-3612602
    E [j.verhoog@venw.nl]j.verhoog@venw.nl
    W www.venw.nl
    groeten PST

  8. #8
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.278

    Standaard

    Hallo allemaal.

    Rik en Prudent, bedankt voor jullie reacties. Vandaag kreeg ik een aanbod om het tijdschrift, gedrukt, te ontvangen.
    Dus is er geen inspanning meer nodig Rik.

    Groet Ruud en blijf gezond.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 28 mei 2020 om 11:47

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •