Als de link verwijst naar de foto van de vleugel tegen de cabine, dan moet ik je teleurstellen. Hier is de vleugel ook ruim boven de cabine geplaatst, zie het buisje tussen romp en vleugel.
Tevens ontbreekt een belangrijk gegeven van de andere F.III's. Het gat aan de onderzijde van de vleugel voor de vlieger!

Ronald, ik zie dat andere F.III's op hun bewijs van inschrijving ook zijn aangeduid met 'parasol eendekker vrijdragende vleugel'. Bijvoorbeeld de H-NABN, H-NABQ, H-NABR, H-NABT en de H-NABU. Zou het niet gewoon de aanduiding zijn geweest voor een hoogdekker zonder vleugelsteunen? Dat eerste bewijs van inschrijving, is dat dezelfde die op de website van H Dekker staat, of een andere? Ik zie daar geen foto op staan.
Ik heb het opgezocht. En inderdaad ook bij de aanvraag staat vrijdragende vleugel. Dit is dus slechts de verwijzing naar de vleugelsteunen die we nog wel aantreffen op de F.II.
Het eerste bewijs van inschrijving is niet dezelfde als van Herman Dekker. Ik heb het over de echte "Voorloopig Bewijs van Inschrijving" die aan de KLM zijn verstrekt en waarvan vaak ook een minuut is gemaakt als afschrift. Deze laatste is vaak voorzien van opmerkingen om te tekenen en parafen te zetten.
Dit zijn ook de bewijzen die aan boord van de vliegtuigen moesten worden gehouden.

Met vriendelijke groeten,
Ronald