Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: 1:48 model CW-21 door DORA WINGS

  1. #1

    Standaard 1:48 model CW-21 door DORA WINGS

    DORA WINGS gaat een model van de CW-21 maken. https://www.facebook.com/dorawingsof...42649705965587Vooralsnog doen ze de CW-21 en niet de CW-21B van de ML-KNIL. Een van de redenen die DORA WINGS aangeeft is dat er geen details bekend zijn van de wheel well van de CW-21B. Weet iemand of daar foto's of orginele tekeningen van zijn? Ik meen me te herinneren dat er twee fabbrieksfoto's zijn van de CW-21B in LIFE magazine, maar ik weet niet meer of daar de wheel well op staat. Iemand suggesties?
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  

  2. #2

    Standaard

    Dit is je reinste onzin! Diverse modellen zijn sinds de zeventiger jaren verschenen, de laatste van MPM en alle hadden de CW-21B als basis. met het door ons gewenste onderstel.
    Een beetje zoeken op internet geeft voldoende info!

    Hans

  3. #3

    Standaard

    Hi Hans
    Als DORA WINGS een correct model wil maken kan ik me voorstellen dat ze wel een plaatje of gevalideerde tekening willen zien. Dus geen onzin. Ze kunnen best wat maken natuurlijk, net als alle andere modellen, maar de binnenkant van de wheel well is in de huidige modellen niet bestaand...
    Is er zo'n plaatje.
    Groeten Frank

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Ik heb een fabrieksfoto waar de wheel wells duidelijk op staan. Zal ze eens benaderen.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •