Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40

Discussie: Instrumentenpaneel S.IV?

  1. #1

    Standaard Instrumentenpaneel S.IV?

    Heeft iemand hier enig idee hoe het instrumentenpaneel van een S.IV er uit moet hebben gezien? Is er een onderdelenlijst van beschikbaar?
    (Ik vorder al met de D.XVI maar ik heb een tussenstapje gemaakt met de S.IV.)

    Groet,

    Cees

  2. #2
    Geregistreerd
    8 mei 2011
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    174

    Standaard

    Misschien dat de stichting die het erfgoed van Fokker beheerd hierin kan helpen.

  3. #3

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louis Bekijk bericht
    Misschien dat de stichting die het erfgoed van Fokker beheerd hierin kan helpen.
    Jan of Edwin kan ook! Ik hoop dat ze het lezen! Mooi boek trouwens, Jan. Toen ik laatst in Aalsmeer was heb ik het gekocht. Prachtig. Mettertijd kan ik ook een C.5 gaan maken....

    Cees

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Van de oude uitvoering van de C.5 is wel zo'n lijst beschikbaar. Van de C.5 Kestrel heb ik zelfs de bouwtekening, net als van het elektrisch schakelbord.
    Van de S.4 heb ik dan weer niets, maar vind het wel een uitdaging om te gaan zoeken. Hoewel ik denk dat je bij het Nationaal Archief meer kans maakt dan bij het Aviodrome...

  5. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Weet Dick Funke het trouwens niet? Die is bezig met de bouw van de S.IV

  6. #6

    Standaard

    Zit Dick ook op dit forum?

    Cees

  7. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Volgens mij niet... zou hij niet in de telefoongids staan? Hij woont in Berkhout...

  8. #8

    Standaard

    Ik heb al contact met Dick. Bedankt!

    Cees

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g-1reaper Bekijk bericht
    Van de oude uitvoering van de C.5 is wel zo'n lijst beschikbaar. Van de C.5 Kestrel heb ik zelfs de bouwtekening, net als van het elektrisch schakelbord.
    Van de S.4 heb ik dan weer niets, maar vind het wel een uitdaging om te gaan zoeken. Hoewel ik denk dat je bij het Nationaal Archief meer kans maakt dan bij het Aviodrome...
    Die lijst staat niet in je boek, of wel?



    Cees

  10. #10
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    De lijst staat inderdaad niet in mijn boek, maar komt wel in deel twee. Daarin is in het onderdeel LVA/ML nog ruimte voor wat zaken die het eerste deel niet gehaald hebben (we zaten op de limiet, als we nog een pagina extra hadden willen vullen, dan hadden we er direct nog eens 31 bij moeten verzinnen...) .
    Laatst gewijzigd door g-1reaper; 23 mei 2011 om 23:12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •