Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Nieuwe aanwinsten.

  1. Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruudvanom Bekijk bericht
    PH-ARK. Airspeed AS-6J Envoy Series III ergens ná de capitulatie op Ypenburg.
    Het lijkt mij dat er reeds gesloopt is. Volgens mij ontbreken de ramen en de propellers.
    Ook de bakboordvleugel is niet onbeschadigd.
    Hallo,
    Dit lijkt me een goede gelegenheid om te wijzen op mijn pagina's over de PH-ARK en PH-ARL.
    De levensloop wordt aan de hand van documenten uitgebreid behandeld en ook zijn er twee
    foto's 'na mei op Ypenburg' opgenomen.
    http://www.hdekker.info/DIVERSEN/ArkArl.html
    Herman Dekker

  2. #12
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6.277

    Standaard

    Hallo allemaal.

    Bedankt voor jullie belangstelling en opmontering.
    Het gaat fysiek al heel veel beter. Soms nog een hoestbui maar het hoofd is niet zo duizelig meer, wel nog een wat vreemd gevoel. Ook heb ik meer lucht. Vóór de covid had ik al wat fysieke problemen maar die staan op dit moment op de achtergrond hoewel op 15 juni weer twee afspraken bij de oogkliniek staan. Psychisch zit ik niet goed in elkaar vanwege problemen die een mij zeer aan het hart liggend persoon nu heeft, dementie (Alzheimer) is verdorie geconstateerd.

    Ik moet me weer oppeppen en positief blijven denken wat niet eenvoudig is in deze idiote wereld van het moment. Ik ben ook niet actief genoeg, motivatie daar ontbreekt het aan.

    Jaap, ik weet nu hoe het voelt en leef ook mee met jou en je vrouw. Hopelijk laat covid geen blijvende sporen achter. Beterschap, en dat ook voor een ieder die door dit proces moet waar we niet om hebben gevraagd.

    De dag na de test werd ik gebeld door een medewerker van de GGD. Die voert een uitgebreid vraaggesprek met je, waarschijnlijk voor de statistieken. Tevens ben je dan in de gelegenheid vragen te stellen. Er blijft bij mij één antwoord hangen. Op mijn "ik ga na de isolatie weer naar de testlocatie om te zien of ik nog positief ben" kwam een antwoord dat ik niet verwachtte. "Moet je niet doen want er kunnen dode covidsporen in je neus zijn achtergebleven en die geven dan toch aan dat je positief bent". Merkwaardig, moet je dan maar aannemen dat je altijd negatief bent na een isolatie? Wil er bij mij niet in. Wel gaf hij aan dat de 4 prikken/boosters er voor hebben gezorgd dat er geen ziekenhuisopname nodig was en covid minder zwaar.

    Groeten en hoop dat het met jullie allen goed gaat,
    Ruud.
    Laatst gewijzigd door ruudvanom; 10 juni 2022 om 11:52

  3. #13
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    Nuenen
    Berichten
    115

    Standaard

    Ruud,

    Goed te horen dat het weer de goede kant op gaat.
    Wij zijn er redelijk goed doorgekomen.
    Op dit moment, dat is twee maanden nadat we weer negatief testten, merken
    we alleen nog dat de conditie zeer matig is.
    Maar die was ook al niet al te best na 2 jaar corona.
    Veel bewegen moet die weer op peil brengen.

    Jaap

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •