Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Oldtimer vliegtuig van rond 1949 gezocht voor film

  1. #1
    Geregistreerd
    16 december 2023
    Berichten
    2

    Question Oldtimer vliegtuig van rond 1949 gezocht voor film

    Beste leden!

    Voor een semi professionele speelfilm ben ik op zoek naar een fraai oldtimer vliegtuig van rond 1949.
    In de scène zal het moeten lijken of het net geland is, maar het zal niet vliegen. Om het vliegtuig heen staan acteurs.
    Ik heb uiteraard al allerlei instanties aangschreven, waaronder Aviodrome. Zij hebben de perfecte plek, maar ook een hoog prijskaartje uiteraard.
    Dus ik dacht: misschien weet iemand hier wel iets geweldigs, wat ik niet weet.

    Alvast bedankt voor het meedenken!

    Vriendelijke groeten,
    Thomas Hiensch

  2. #2

    Standaard

    Hoi Thomas,

    Over wat voor vliegtuig zou het moeten gaan? Klein of groot. Passagiers toestel of prive vliegtuigje? Je kan eens proberen bij de familie Egmond op vliegveld Hoogeveen.
    Egmond Vintage Wings Maintenance - EASA | FAA | Maintenance | Restoration | Overhaul from parts (atn-aircraft-division.nl)
    Als het regent in mei is april voorbij.

  3. #3
    Geregistreerd
    16 december 2023
    Berichten
    2

    Standaard

    Hoi Mathieu! Bedankt voor je reactie! Ik kreeg geen notificatie helaas. Groot, het liefst. Maar alles is welkom. Ja, de Egmond Vintage Wings club heb ik al heel verheugd gecontacteerd inderdaad. Zeer bedankt!

  4. #4

    Standaard

    Ha Thomas,

    Hopelijk kunnen zij je helpen. Zitten op het vliegveld Hoogeveen dus ook plek zat om iets op te nemen.
    Laat je het vervolg hier nog even weten?

    Groet,

    Mathieu.
    Als het regent in mei is april voorbij.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •