Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Levendluchtvaartverleden.nl

  1. #1

    Standaard Levendluchtvaartverleden.nl

    Beste Pander-volgers,

    De Pander nieuwsbrief 7 is uit. U ontvangt hem niet, als gebruikelijk via de email, maar hij is te lezen op de website www.levendluchtvaartverleden.nl

    Dit is een nieuwe website, waarin ik niet alleen het Pander nieuws breng, maar waarop ook op ongeregelde momenten artikelen met een verbinding naar de actieve historische luchtvaart-beleving zullen verschijnen.
    Ook is op deze website de pagina over de Fokker D.VII onderdeel-tekeningen, die ik als pdf kan leveren, geplaatst.
    Dus als u nieuwe versies van de website wilt volgen, is een eenvoudige aanmelding met naam en email-adres via de website daarvoor voldoende.

    Ik sta open voor uw inbreng en uw opbouwende kritiek, maar hier is een waarschuwing op zijn plaats. Wacht geduldig op mijn antwoord, ik bouw een vliegtuig en dat gaat voor alles.

    Veel leesplezier,

    Dick Funcke

  2. #2

    Standaard

    Onlangs is de nieuwe website www.levendluchtvaartverleden.nl op het internet verschenen. Daarin zat een software-foutje in het aanmeldingsvenster waarmee u zich abonneert op volgende uitgaven van de website. Deze kinderziekte is inmiddels verholpen.


    Groeten,


    Dick Funcke

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •