Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: André Hissink overleden.

  1. #1

    Standaard André Hissink overleden.

    Vandaag is bekend geworden dat André Hissink is overleden, piloot bij het 320sqn.
    WO II-vlieger André Hissink (104) overleden: 'Ik heb gezwijnd' (nos.nl)
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #2

    Standaard In de voetsporen van D-Day

    > Vandaag is bekend geworden dat André Hissink is overleden

    Het verdient groot respect dat Hissink tot op hoge leeftijd zijn medewerking bleef verlenen aan herdenkingen en aan interviews. Bij meerdere gelegenheden kwam hij daarvoor vanuit Canada naar Nederland en zelfs naar Normandië.

    Naar aanleiding van de herdenkingen van 75 jaar D-Day werd Hissink uitgebreid geïnterviewd door Philip Freriks. Dat interview was daarna te zien op NPO2:
    Vijfde aflevering van In de voetsporen van D-Day met Philip Freriks (omroepmax.nl)
    Alle afleveringen van dit televisieprogramma werden daarna gebundeld en op een DVD uitgegeven. Maar ik denk niet dat de DVD nog leverbaar is.
    Vijf jaar geleden is een lange tijd in de wereld van de media. Het programma is online niet meer te zien en DVD's worden bijna niet meer verkocht.

    Gerben

  3. #3
    Geregistreerd
    29 februari 2008
    Locatie
    P.B.Pouw
    Berichten
    931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerben Tornij Bekijk bericht
    >
    Vijfde aflevering van In de voetsporen van D-Day met Philip Freriks (omroepmax.nl)
    Alle afleveringen van dit televisieprogramma werden daarna gebundeld en op een DVD uitgegeven. Maar ik denk niet dat de DVD nog leverbaar is.
    Vijf jaar geleden is een lange tijd in de wereld van de media. Het programma is online niet meer te zien en DVD's worden bijna niet meer verkocht.
    Gerben
    NPO Link Video - aflevering 5

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •