Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Mooi voorbeeld!!

  1. #1

    Standaard Mooi voorbeeld!!

    Hoi,

    Zonet deze site ontdekt met een prachtig voorbeeld dat er nog genoeg is om naar te zoeken!! Helaas niet van een Fokker of Koolhoven maar niet te min prachtig dat het nog voorkomt:

    Unknown airplane parts German ww2 ?? :: - Aero Part Identify Board -

    Nu maar hopen dat er in Nederland weer eens wat gevonden/ontdekt wordt. Ik ben er nl van overtuigd dat er nog veel meer te vinden is dan wij vermoeden

    Groet,

    Chris

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Prachtig, dat zoiets inderdaad nog steeds op duikt!
    In Rusland zijn er hele organisaties die zich bezig houden met zulk soort dingen. Die trekken dan een T.34 of Hetzer tank uit een vergeten moeras in Donker Rusland :-)

    Of een ander goed voorbeeld is de Finse Brewster Buffalo, die goed bewaard is gebleven op de bodem van een meertje.

    Ik hoop ooit nog eens op zo'n manier een stuk G.I of D.XXI vast te mogen houden :-)

  3. #3

    Standaard

    De grap is dat tijdens de donateursdag van de Stichting Fokker G.1 een man vertelde dat hij een cocpitruit van een Fokker D.XVII had liggen. Hij had dat ding in de jaren 60 van de vorige eeuw van de brandplaats op Ypenburg gehaald. De ruit is compleet en origineel. Zodra ik foto's of andere gegevens heb, dan post ik ze op het forum.

    Vriendelijke groet,
    Jan Grisnich

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard Boeiende website Engelandvaarder


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LVA-40 Bekijk bericht
    De grap is dat tijdens de donateursdag van de Stichting Fokker G.1 een man vertelde dat hij een cocpitruit van een Fokker D.XVII had liggen. Hij had dat ding in de jaren 60 van de vorige eeuw van de brandplaats op Ypenburg gehaald. De ruit is compleet en origineel. Zodra ik foto's of andere gegevens heb, dan post ik ze op het forum.

    Vriendelijke groet,
    Jan Grisnich
    Hoe is dit, interessante, verhaal afgelopen? Heb je ooit nog foto's ontvangen?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #6

    Standaard

    Helaas nooit meer wat van gehoord! Ergens anders op dit forum staat een lijst met wat ooit in Nederland boven tafel is gekomen (collectie Delft enz.), daar is ook niet van bekend waar alles is gebleven.

  7. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Jammer dat je er nooit meer wat van hebt gehoord Jan...

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •