Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Ik ben op zoek..... (Fokker G-1)

  1. #1

    Standaard Ik ben op zoek..... (Fokker G-1)

    ....naar foto's en of tekeningen van het interieur van de Fokker G-1 (Cockpit, middensectie en schutters gedeelte).

    Samen met de Fransman Michel Migaud werk ik aan een GMAX model voor FS2004/FSX van de Fokker G-1A. Tot dusverre heb ik slechts ??n foto van de cockpit kunnen vinden en uiteraard het werk van Pim Pouw en Mathieu van den Bosch. Helaas is dit nog niet voldoende voor een geheel functionele virtuele cockpit.

    Het vorige model wat wij gedaan hebben is een Koolhoven FK58. Hiervoor hebben we veel steun gehad van de Koolhoven stichting en ik denk dan ook dat het een zeer accuraat model is geworden. Ik zal binnen kort een paar "screenshots" in het Koolhoven forum plaatsen.

    I'm looking for pictures or drwaing from all sections of the fuselage from the Fokker G-1.

    Together with the Frenchman Michel Migaud I'm currently working on a GMAX model for FS2004 of the Fokker G-1A. So far I could only find one picture and of course the work from Pim Pouw and Mathieu van den Bosch. Sadly this is not enough to create a fully functional virtual cocpit.

    The last model we did together was a Koolhoven FK58. During this project we had a lot of support from the Koolhoven foundation and I think it therefore became a very accurate model. I will show some screenshots in the Koolhoven forums soon.

    Alvast bedankt, Thanks
    Huub Vink
    Laatst gewijzigd door huub vink; 11 januari 2008 om 20:43

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Welkom Huub.
    Kleine tip: het lijkt me verstandig eerst het hele verhaal in het Nederlandse te doen en dan in het Engels. Door elkaar komt wat verwarrend over. Ik las nu door omdat er maar een zin Nederlands leek te staan en een hee lverhaal in het Engels

  3. #3

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk Arjan, dat had ik eigenlijk zelf ook al bedacht, maar heb je naar het tijdstip gekeken waarop ik dat bericht gemaakt had.

    Huub

  4. #4

    Standaard

    Hoi Huub,

    Welkom op het forum!! Als ik van dienst kan zijn dan hoor ik het graag, ik hoop komend jaar veel aan het instrumenten bord an de G.1 te kunnen doen. Ik heb inmiddels een aantal wijzerplaten nagemaakt die de cockpit steeds kompleter maken. En ik ben heel benieuwd naar de FK 58 cockpit!!

    Welcome at the forum!! If I can be of any help, please do let me know. I hope I can do a lot at the instrumentpanel of my G.1 cockpit. I have "redesigned" a few instrument dial-plates who make the cockpit more complete as as it was. And I am very curieus about your FK 58 cockpit

    Groet,

    Mathieu

  5. #5

    Standaard

    Bedankt Mathieu, en ik zal vrijwel zeker van je aanbod gebruik maken. Ik heb je PM gelezen en neem na de 18e contact met je op.
    En ik zal dit weekeinde een aantal screenshots plaatsen van de FK58 en de virtuele cockpit.

    Thanks Mathieu and I certainly will accept your offer. I have seen your PM and I will contact you after the 18th. I will post some screenshot from the FK58 this weekend and some from the virtual cockpit.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •