Pagina 30 van 31 EersteEerste ... 20 28 29 30 31 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 291 t/m 300 van 302

Discussie: Projecten in Nederland

  1. #291

    Standaard

    Blijft een schitterende cockpit Cees, wel een beetje jammer dat ie verhuist.
    Als het regent in mei is april voorbij.

  2. #292

    Standaard

    Ik zie dat de cockpit een asymmetrische vorm heeft, de ramen aan de rechterkant hebben een andere vorm dan die aan de linkerkant. Weet iemand waarom dat zo is?
    Dick

  3. #293

    Standaard

    Dick, De rechterkant is inderdaad dieper voor wat betreft het glasoppervlak. Doel is beter zicht voor de piloot.
    Cees

  4. #294

    Standaard

    Nooit eerder opgemerkt. Bedankt

  5. #295

    Standaard

    Weet iemand hoe het met het Messerschmitt 109G-project van Jan van Huuksloot is gesteld?

  6. #296

    Standaard

    Al lange tijd niet meer online geweest, maar ongeveer dezelfde vraag als die hierboven, hoe staat het met de (hopelijk) lopende projecten? Ik las iets over een Fk-58, D.VII tweezitter en een Bk-23?

  7. #297

    Standaard

    Mogge,
    Afgelopen zaterdag heb ik met pijn in mijn hart maar met een goed gevoel afscheid genomen van de Halifax cockpit. Maandagmorgen is het IKEA bouwpakket afgeleverd op East Kirkby voor het Lincolnshire Aviation Heritage Centre. Aan hen de schone taak om de legpuzzel weer in elkaar te zetten. Maar ik heb de Hampden cockpit nog en het Spitfire instrumentenpaneel.
    Mvg
    CeesNaam: Halifax.jpg
Bekeken: 509
Grootte: 537,1 KBNaam: Halifax1.jpg
Bekeken: 506
Grootte: 547,4 KB

  8. #298

    Standaard

    De cockpit is nagenoeg complete opgebouwd te East Kirkby. Op Youtube staan een paar filmpjes. Hulde aan de vaklui aldaar.
    Cees

  9. #299

    Standaard

    Onlangs tijdens vakantie in Lincolnshire even op visite geweest in East Kirkby. De cockpit staat er prachtig bij. En in goed gezelschap van Lancaster NX611 en Mosquito HJ711.
    CeesNaam: Halifax2.jpg
Bekeken: 358
Grootte: 511,4 KB

  10. #300
    Geregistreerd
    2 oktober 2008
    Locatie
    Bleiswijk
    Berichten
    40

    Standaard

    Ziet er prachtig uit Cees ! Gr. Paul

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •