Pagina 2 van 31 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 302

Discussie: Projecten in Nederland

  1. #11

    Standaard

    Hoi,

    Enige foto's afkomstig van de site van het MLM.
    Militaire Luchtvaart Museum | Fokker C.X










    Groet,

    Mathieu.
    Laatst gewijzigd door Arjan; 12 maart 2009 om 11:14

  2. #12

    Standaard

    De DC 3 cockpit is van Bart Nopper, zijn website is: www.propellor.tv


    Chris

  3. #13

    Standaard

    Die komt toch uit Amsterdam geloof ik? Prachtig project, dat is de cockpit die in een Pall Mall winkel in Den Haag stond toch?
    Zou leuk zijn als Bart ook zich zou aanmelden.
    Gr

    Cees

  4. #14

    Standaard Ook een S.14

    Dinsdag naar de tentoonstelling over Sonderman geweest in Drachten, erg leuk overigens. Daar staan ook enige modellen van PHantasy in blue, waaronder een prachtig examplaar van de S.14. Toen ik die zag schoot mij ineens een gerucht te binnen, ik geloof dat ik het 2 jaar geleden hoorde dat er mensen met de gedachte liepen om een S.14 weer de lucht in te krijgen! Geen idee of het waar is dus vandaar hier de vraag: weet iemand hier meer van? Of heeft iemand anders het gerucht ook gehoord?
    Ben zeer benieuwd!!!

    Chris

  5. #15

    Standaard

    De KLu Historic Flight heeft een S.14 , dat is de enige die mogelijk zou kunnen gaan vliegen, maar of dit ooit zal gebeuren, ik betwijfel het. Maar ok, het zou mooi zijn. GR Felix

  6. #16

    Standaard vers van de pers

    Hoi,

    Eindelijk heb ik hem binnen, een nieuw Fokker plaatje Veel werk van gehad maar het ziet er toch goed uit, al zeg ik het zelf. Via via heb ik het ding in Turkije laten etsen. Meer liefhebbers? Laat maar weten, maar goedkoop is niet.

    Groet,

    Mathieu.

    Laatst gewijzigd door Arjan; 20 februari 2009 om 13:06

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu Bekijk bericht
    Hoi,

    Eindelijk heb ik hem binnen, een nieuw Fokker plaatje Veel werk van gehad maar het ziet er toch goed uit, al zeg ik het zelf. Via via heb ik het ding in Turkije laten etsen. Meer liefhebbers? Laat maar weten, maar goedkoop is niet.

    Groet,

    Mathieu.
    Das mooi, maar hoeveel is "niet goedkoop"? Zou mogelijk best belangstelling hebben, maar het hangt van de prijs af natuurlijk. Heb zo'n plaatje alleen nog maar in de D.21 gezien jaren geleden.

    Gr Felix

  8. #18
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    In de laatste Spinner was er een uitgebreid artikel over de stand van zaken rond de replica van de C.X het moet in 2012 klaar zijn

  9. #19

    Standaard

    Is het bekend waar (in de kist) precies dat Fokker plaatje gemonteerd zat (D21,C.X,G-1)? Bij de CRASH D21 zit hij achter in de cockpit, maar of dit de juiste plaats is weet ik niet). Gr Felix

  10. #20
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Hallo Felix, bij de G.I zat hij OF op het houten paneel achter het hoofd van de piloot, OF op het linkerzijpaneeltje van het instrumentenbord.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •