Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 58

Discussie: Fokker TV, het wordt tijd voor een reconstructie

Threaded View

Vorig bericht Vorig bericht   Volgende bericht Volgende bericht
  1. #10

    Standaard

    Hoi,

    Die tekening die stiwot heeft is eigenlijk niet geschikt voor zo'n project. Maar om zeker te zijn zou ik hem eens moeten bekijken, maar volgens mij zijn het de zelfde overzichts tekeningen welke ook in het handboek staan. Daarnaast is het zo dat er afwijkingen ontstaan bij het copie?ren van tekeningen wat inhoud dat afmetingen opmeten niet nauwkeurig is.
    Overigens zijn er nog genoeg andere mogelijkheden om mee te beginnen, zo heb ik een copie van het handboek thuis liggen waar veel informatie uit te halen is. Daarnaast is er toch hier en daar nog best wel het e.e.a. bewaard gebleven oa een stuk zijkant van de 850, de schuifklep welke op de rug van het toestel zat en bij zowel bij Crash als het MLM zijn "veel" onderdelen te vinden. Verder ben ik van overtuigd dat nog veel te vinden is, er is volgens mij nooit serieus gezocht naar die spullen. En het geld nog steeds: waar niet naar gezocht wordt, wordt niet gevonden! ( een andere belangrijke regel is het verzamel/zoek wereld is: waar je hoofd niet gezien wordt worden je voeten niet gewassenEr is zelfs nog een bomafwerppaneel gemaakt door van Heijst bewaard gebleven. Ook zou je er voor kunnen kiezen een mock-up te bouwen van de T.V zoals ook Fokker dat gedaan heeft voordat met de bouw van het prototype gedaan heeft ( zie onderstaande foto.)
    Maar goed mijn ervaringen opgedaan met de G.1, bootjes drijvende houden in donker Afrika staat tot jullie beschikking!
    Bijgevoegd een aantal fotos om de sfeer te verhogen.

    Groet,

    Mathieu.







    Laatst gewijzigd door Arjan; 13 januari 2009 om 15:06

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •