Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Niemand?

  1. #1

    Standaard Niemand?

    Ben ik de enige met belangstelling voor fotografie? Zag dat het al zo'n tijd geduurd had voor iemand reageerde, dat ik dit maar post. Ik fotografeer al sinds 1969 (toen ik 10 was), bijna altijd luchtvaart gerelateerde onderwerpen. GR Felix

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ik fotografeer ook wel.
    Alleen heb ik dat de laatste vier jaar nauwelijks meer gedaan. Ik moet ook weer zien een redelijk vaste hand te krijgen. Zeker voor de iets langere sluiter tijden die bij props nodig zijn geen overbodige luxe.

  3. #3

    Standaard

    Hoi Felix,

    Zelf kom ik nooit op vliegshows en foto's maken doe ik ook erg weinig!
    Op het oude Aviodrome forum waren verschillende mensen aktief die mooie foto's plaatsen. We hadden de hoop dat na het uit de lucht gaan van dat forum dat ze hier zouden neerstrijken, helaas tot nu toe geen een.
    Maar ik ben zeer benieuwd wat voor foto's jij zoal heb.

    Chris

  4. #4

    Standaard

    Ik fotografeer van alles (wat ik mooi vind), maakt niet uit of het groot of klein , oud of modern of burger of militair is. Gr Felix







    Laatst gewijzigd door Arjan; 6 februari 2009 om 12:14 Reden: Foto's in bericht geplaatst

  5. #5

    Standaard

    Hoi Felix,

    Schitterende foto's Vooral de 262 vind ik erg mooi. En waar is de laatste foto genomen, ben ook benieuwd naar het verhaal achter dat toestel.

    Groet,

    Chris

  6. #6

    Standaard

    Hoi Chris,

    Laatste plaat (net als die 190/B17 foto) is genomen in Belgie, in het BAHAAT museum. Op hun site staat het hele verhaal. De 262 is in Berlijn gemaak, met een tele die 16 maal dichterbij haalde (800 mm dus)

    Gr F

  7. #7
    HACE Guest

    Standaard

    Holland Aviation Consultancy & Engineering is op zoek naar dé luchtvaart foto die het beste "Passie voor Luchtvaart" uitstraalt.

    De winnende foto(s) zullen worden verwerkt als banner van de webiste van HACE (www.hace-online.nl). Daarnaast zullen de makers van de winnende foto(s) een kadoobon ontvangen.

    Doe mee en stuur je beste foto op naar info@hace-online.nl.

    Holland Aviation Consultancy & Engineering

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •