Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: De Koolhoven FK58 in FS2004.

  1. #1

    Standaard De Koolhoven FK58 in FS2004.

    Het model is in nauwe samenwerking met de Koolhoven Vliegtuigen Stichting gemaakt door de Fransman Michel Migaud. De textures zijn door Michel en mij gemaakt. Het FS2004 model is na (gratis) registratie beschikbaar op Sim-Outhouse en binnenkort op de site van de Koolhoven Vliegtuigen stichting.

    The model has been done in close consultaion with the Koolhoven Aeroplanes Foundation by the Franchman Michel Migaud. The textures were done by Michel and me. The FS2004 model is avaialble on Sim-Outhouse after (free) registration and soon on the web-site from the Koolhoven Aeroplanes Foundation.

    Huub








    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 14:41

  2. #2

    Standaard Vervolg...

    En nog een paar speciaal voor Mathieu (De beelden zijn een beetje vervormd door de zoom)

    And some more especially for Mathieu (The images are a bit distorted because of the zoom)










    Laatst gewijzigd door Arjan; 28 augustus 2008 om 14:41

  3. #3

    Standaard

    Hoi Huub,

    Harstikke mooi!! Leuk te zien dat er ook nog mensen zijn die interese hebben in minder bekende toestellen. Ik ben overigens erg benieuwd welke instrumenten in de Franse FK 58 gebruikt werden, waren het Franse instrumenten van bv Aera, Badin of toch ook Amerikaans en Duits. Heb je toevallig ook een foto van de FK 58 cockpit?

    Fantastic!! Nice to see that there are also people who are interested in less known aircraft. I am very curious which instruments were used in the France FK 58's, were they Franse made like Aera, Badin etc or did they also used American or German made instruments. Do you perhaps have a real photo of the FK 58 cockpit?

    Groet,

    Mathieu

  4. #4
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Dit ziet er heel goed uit Huub. Complimenten.
    Ik zal eens m'n hand op FS 2004 leggen om deze eens uit te proberen.

  5. #5

    Standaard

    Hoi Huub,

    Kwam toevallig dit draadje tegen via google, is deze sim nog geregeld gedownload?
    Als het regent in mei is april voorbij.

  6. #6

    Standaard

    Ha die Mathieu,

    Door de jaren heen is dit model zeer regelmatig gedownload, maar inmiddels is FS2004 al hopeloos verouderd en daarmee het model eigenlijk ook. Omdat het model op allerlei verschillende plaatsen te downloaden valt, is het onmogelijk om na te gaan hoe vaak dit is gebeurd.

    Omdat de huidige flightsim programmas meer mogelijkheden bieden zijn ook modellen steeds complexer geworden. Daarom zijn er nog maar weinig mensen over die modellen ontwikkelen. En in de meeste gevallen zijn dit commerciele bedrijven, die zich voornamelijk (uitsluitend) op commercieel interessante modellen richten.

    Gelukkig is onze Daan hier op nog een uitzondering!

    Met groet,
    Huub

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •