Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Restauratie Bf-109

  1. #11
    Grc3030 Guest

    Standaard

    Lijkt mij wel leuk zo'n ding te restaureren. Maar zit dat met het bouwen van een D.XXI? Wie of waar wordt dat gedaan?

  2. #12
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Locatie
    heerhugowaard
    Berichten
    927

    Standaard

    Dat is een project waar ik in de toekomst aan wil beginnen ik ben nog bezich met het verzamelen van de nodige gegevens zoals tekeningen etcetera
    maar eerst moet mijn bedrijf een beetje lekker gaan loopen

    De ruimte heb ik ik heb een heel erg grote werkplaats tot mijn beschiking in heerhugowaard

  3. #13

    Standaard

    Kijk, dat is een goed begin.

    Gr

    Cees

  4. #14

    Standaard

    Hoi,

    Soms kom je nog leuke dingen tegen van de 109, onderstaande foto bewijzen dat. Een paar weken geleden heb ik de vleugeltip kunnen aankopen. Volgens de verkoper komt ie uit een bomkrater. Het lampje is nog heel een de resten van het groene kapje kreeg ik los bijgeleverd. Inmiddels heeft Jan van Huuksloot hem opgehaald om te gebruiken voor zijn 109 welke op Seppe staat.

    Groet,

    Mathieu.








  5. #15

    Standaard

    Mathieu,

    Dat is nou een mooi voorbeeld van elkaar helpen.

    Gr
    Cees

  6. #16
    Geregistreerd
    9 januari 2010
    Locatie
    Ijsselstein
    Berichten
    177

    Standaard

    Hey tim heb je al een paar foto's en in welke staat was deze?

    Ik weet nog wel een spaanse me 109 deze staat in brasschaat belgie hij is van de Familie Vormezele hij staat al jaren aan de kant.

  7. #17

    Standaard

    Mooie wingtip! Moet je wel een beetje geluk hebben zoiets te kunnen bemachtigen of valt dat wel mee? Overigens benieuwd of Tim nog bezig is met zijn 109 project, al een tijdje niets van hem vernomen op het forum. Misschien de stilte voor de storm

    Chris.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •