Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Mitchel op Valkenburg

  1. #1
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard Mitchel op Valkenburg



  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Mooie foto's! Zou de tweede niet de cockpit van een Airspeed Oxford kunnen zijn?

  3. #3

    Standaard

    Hallo Jan Wullink,

    ik blijf het nog maar enkele keren herhalen en dan worden er hardere maatregelen genomen.

    Bij het plaatsen van foto's dient de bron vermeld te worden.

    Ik weet wie eigenaar van deze foto's is. Maar ik weet ook dat deze zijn foto's te koop heeft aangeboden. Als jij deze foto's hebt overgenomen van hem, prima, maar vermeld dan wel dat dit foto's uit jouw eigen collectie zijn. Zo niet, dan dient de bron vermeld te worden.

    Ik weet dat ik ook in diverse topics foto's heb geplaatst zonder bronvermelding, maar in een van de postings heb ik verklaard alleen foto's op deze site te plaatsen die uit mijn eigen foto-verzameling komen (tenzij ik anders vermeld).

    Jan

  4. #4

    Standaard

    Hallo Jan,

    bij nadere beschouwing van eerdere postings van jou blijkt dat jij veel foto's plaatst uit jouw eigen collectie, dus het is zeer aannemelijk dat jij inderdaad deze foto's overgenomen hebt van de oorspronkelijke eigenaar.

    In dat geval mijn verontschuldiging voor mijn harde woorden, maar ik blijf erbij dat ten alle tijde de bron vermeld dient te worden (ik zal dat zelf voortaan ook doen).

    Jan

  5. #5
    Geregistreerd
    25 juni 2010
    Locatie
    The dark side of the moon
    Berichten
    5.239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan vd Heuvel Bekijk bericht
    Hallo Jan,

    bij nadere beschouwing van eerdere postings van jou blijkt dat jij veel foto's plaatst uit jouw eigen collectie, dus het is zeer aannemelijk dat jij inderdaad deze foto's overgenomen hebt van de oorspronkelijke eigenaar.

    In dat geval mijn verontschuldiging voor mijn harde woorden, maar ik blijf erbij dat ten alle tijde de bron vermeld dient te worden (ik zal dat zelf voortaan ook doen).

    Jan
    Hallo Jan
    Ik heb de foto"s overgenomen van iemand , ze zijn dus uit eigen collectie zoals alle foto's die hier op dit forum geplaatst .

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •