Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Nederland 1940 voor CFS 3

  1. #1
    Foute Man Guest

    Standaard Nederland 1940 voor CFS 3

    Aloha

    Momenteel wordt voor CFS 3 ETO een Nederland 1940 addon gemaakt. Helaas is CFS 3 het lelijke eendje in de bijt van de Microsoft simulatoren; als enige is CFS 3 niet compatible met de andere FS.

    Dit betekent dat veel dingen opnieuw ontworpen moeten worden en dit gaat helaas niet zo snel. Kan u echter wel vertellen dat de Fokker D21 momenteel in ontwikkeling is, er een knaloranje DC3 van de KLM rondvliegt en nog enkele andere (uit de FS serie bekende) vliegtuigen op de nominatie staan om geconverteerd te worden (denk aan de Fokker CX en TV en natuurlijk de G1)

    Op mijn eigen website staan enkele screenshots van de Fokker D21, heb zelf de textures gemaakt voor de 231 en de 237, heb er nog 34 te gaan.....

    www.fouteman-goes-cfs3.tk

    Hulp kunnen wij (mijn teamgenoten en ik) in elke vorm altijd gebruiken

    groet

    Foute Man










  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Ziet er mooi uit.
    Ik zie dat je voor alle toestellen textures gaat maken. Ik ben reuze benieuwd.
    Zelf heb ik slechts voor ongeveer twintig toestellen referenties van een deel van de camouflage.

  3. #3

    Standaard

    hallo Arjan,
    Zie ik goed, dat dit plan in 2007 vastgelopen is?
    Toch jammer zo'n mooi model
    Is er dan niemand met simulation in 1940 bezig?

  4. #4

    Standaard

    Hoi,

    er zijn heel veel mensen met de "Battle of Holland" bezig.

    Het virtuele squadron 1.JaVA >> 1e JaVA Squadron BB - Powered by vBulletin vliegt momenteel een online campagne in mei 1940, boven Nederland, Belgie en Frankrijk. Onze mede- en tegenstanders zijn virtuele piloten van over de hele wereld (Duitsland, Belgie, Frankrijk, Engeland, Italie, Chili, USA, Australie)
    Deze is gebaseerd op een simulator die je bij bol.com voor 6 euro kunt krijgen: bol.com | Il2 Sturmovik, 1946 (dvd-Rom), Ubisoft | Games

    Het zal je misschien niet verbazen maar de D-XXI hoort bij de ca. 280 vliegbare toestellen.
    Je kunt voor deze sim ongeveer 7500 gratis downloads krijgen op deze site:
    Mission4Today

    daaronder is ook de offline campagne "illusions, incidents and invasion" waarvan je hieronder de poster ziet (die met toestemming van Wiek Luijken tot stand is gekomen) en verder een paar in- game screenies.
    Laatst gewijzigd door Frits; 18 augustus 2011 om 21:37

  5. #5
    Geregistreerd
    8 april 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    1.271

    Standaard

    Noooooooooooooit van gehoord

  6. #6

    Standaard

    @fouteman
    Na een lange pauze kwam ik tot de ontdekking dat mijn CFS1 en 2 en pedals/joysticks al niet meer te gebruiken zijn op mijn nieuwe computer (windows 7) wegens ontbreken van een gameport en verkeerde OS. Ik ben redelijk ziek van de problemen en gebrek aan goed adviezen.

  7. #7

    Standaard

    @frits En werkt dit wel op een bij de tijds systeem?

  8. #8

    Standaard

    hoi, ik heb zojuist dit spel geinstalleerd op mijn pc, volgens mij redelijk bij de tijd. (windows 7).

    Ik wilde graag deze Fokker d.21 downloaden op mijn pc alleen als ik de downloads doorzoek op mission4today kan ik hem niet vinden, iemand enig idee hoe het werkt?

    bij voorbaat dank,

  9. #9

    Standaard

    Ik zie hier twee vragen.

    a) IL-2 Sturmovik werkt zowel op windows XP als Windows Vista en Windows 7, op zowel 32 als 64 bits installaties.

    b) voor de D-XXI heb je de (gratis) patch nodig die de out-of-the-box installatie niet heeft; die kun je bij mission4today krijgen. Dit is overigens allemaal de officiele versie.

    Eerst installer je uit de box, dan ga je patchen. Dat gaat super makkelijk want alles wat je hoeft te doen is aanwijzen waar je installatie staat en dan regelt de exe de rest.

    Eerst patch je naar versie 4.08m
    Mission4Today Downloads 4.08 Official Patch

    dan naar 4.09m
    Mission4Today Downloads 4.09 Official Patch

    nu heb je de D-XXI. Je kunt hier ook stoppen als dat je doel was. wil je nog meer vliegbare toestellen en andere zaken dan ga je verder om hem helemaal up to date te krijgen.

    dan 4.10m
    Mission4Today Downloads IL-2 1946 Patch 4.10 International Version

    en 4.101m
    Mission4Today Downloads Fix Patch 4.101 International Version

    Verder kun je advies krijgen van de mannen die er al jaren mee vliegen, zowel online als offline:
    1e JaVA Squadron BB - Powered by vBulletin

    Bij 1.JaVA kun je ook te weten komen hoe je een "mod" installatie doet.
    Die maakt o.a. de Nederlandse D-21 vliegbaar, net als zo'n 50 andere extra kisten en heeft een veel mooier geluid. Voor een "mod" installatie kun je ook de G-1 downloaden btw.
    Laatst gewijzigd door Frits; 29 augustus 2011 om 09:19

  10. #10

    Standaard

    dag Frits, hartelijk bedankt, ik ben zeer blij met het volledige antwoord !

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •