Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: New member: pythoniels

  1. #1
    Pythoniels Guest

    Standaard New member: pythoniels

    Hallo allemaal,

    ik ben Niels, woon vlakbij EHLW en volg momenteel de HAVO, waar ik in het laatste jaar zit. Doe NT met Duits1,2 en wil uiteindelijk piloot worden, maar om te beginnen in de luchtvaart met iets anders vind ik ook geen probleem (als het maar geen ATC'er is ).

    In m'n vrije tijd zou ik graag meer met fotografie willen doen maar dat lukt helaas niet. Daarnaast houd ik wel van fietsen, website's bouwen voor anderen en m'n eigen site's onderhouden: www.aircrafts.nl en m'n nieuwe website . Ben erg behulpzaam enzo en houd ook wel van een goed gesprek, over luchtvaart of over andere dingen.

    M'n favoriete vliegtuigbouwer is Airbus, maar daarnaast mag ik ook graag naar Fokkers en Russische kisten kijken. Ja ja, je leest het goed: geen boeing. Nee dat klopt Iedereen heeft zo z'n eigen voorkeur, net als ik

    Ik verzamel schaalmodellen en heb ook een redelijke collectie encyclopedie?n thuisliggen van de luchtvaart. Heb informatie van ruim 3500 kisten, plus nog eens 2 boeken die ik er nog in moet zitten. Dus dan komt het wel boven de 4100.

    Genoeg verteld denk ik zo wel. Mochten er nog vragen zijn dan hoor (lees: lees/zie) ik die graag, per PB, per email of per msn.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Welkom Niels.

    En bedankt voor het stukje in de encyclopedie. Ik hoop dat er meer zullen volgen.

  3. #3
    Erwin Guest

    Standaard

    Welkom Pythoniels!


    en wil uiteindelijk piloot worden
    Een heel mooi doel!
    Ben nu ook met het ATPL bezig. na VMBO, Vliegtuig onderhoud, Havo en een jaar te hebben gewerkt in een drukkerij heb ik toch besloten om te gaan vliegen.

    Is erg leuk om te doen, maar laat je je goed informeren en ga niet op loze beloftes af die sommige vliegscholen (zoals Stella) geven.

    Verder is het heeeeel veel leren en heeel veel lol

  4. #4
    Pythoniels Guest

    Standaard

    @Erwin:

    Ik ben al goed op de hoogte en heb ook al vliegscholen bezocht. M'n keuze is, vooralsnog, op de KLM Flight Academy gevallen. Maar dit kan natuurlijk altijd veranderen.

    En wat betreft het plaatsen van stukjes: ik zal proberen, ben zelf ook met een soort site bezig, maar die is nog niet helemaal online haha. De site komt op 3 maart online, dan staat er ook al aardig wat informatie op Niels

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •