Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Fly-inn 4/5 juli

  1. #1

    Standaard Fly-inn 4/5 juli

    Helaas door vakantie niet aanwezig kunnen zijn, maar misschien is er iemand anders van het forum bij de fly-inn op 4/5 juli van aviodrome geweest. Was het nog druk met mooie vliegtuigen en toeschouwers?

    Chris

  2. #2

    Standaard

    Het was een gezellig evenement! De opkomst viel wat tegen vond ik (Althans op zondag, zaterdag kon ik helaas niet.) maar de sfeer was goed en het weer ook. Acter de T2 hangaar was ook een voor het publiek toegankelijk gedeelte, het zogenaamde 'Australie' gedeelte. Qua vliegtuigen was het ook zeker een goed weekend. Niet alleen het Aviodrome had het e.e.a. uit de T2 tevoorschijn gehaald, ook uit Engeland waren er een paar interessante deelnemers gekomen.

    Hier wat foto's:

    Cierva Autogiro:



    Miles Falcon:



    De Havilland Puss Moth:



    Lambach HL.II replica:



    DH Gypsy Moth:



    Binnen staat deze Fokker S.12:



    De Fokker F.II buiten in de zon:



    De Dragon Rapide die rondvluchten zou gaan doen, maar die zondag aan de grond moest blijven door een storing in de rechtermotor:





    DH 82 Tiger Moth:



    De Boeing N2S-3 Stearman van de 'storyteller' Hans Nordsiek:



    Binnenhalen van de 'MacRobertson' deelnemers:



    Een draaiende Fokker D.VII:




  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Helaas van ik ook verhinderd, prachtige foto's Ferry!! Dank voor het plaatsen.
    Zit er echt hartsikke mooi uit Hopen dat het volgend jaar weer georganiseerd wordt.

    Groet,

    Mathieu.

  4. #4

    Standaard

    Dit was natuurlijk een speciaal evenement in verband met het 90-jarig jubileum van de MacRobertson race. Ik denk niet dat de 91ste verjaardag een aanleiding is om dit evenement te herhalen.

    Gelukkig is er deze zomer nog de 'BankGiro Loterij Fly-In' op 29 en 30 Augustus!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •