Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: Een 3D vliegveld

  1. #1
    Capt. Jack Guest

    Standaard Een 3D vliegveld

    hallo iedereen.

    mijn naam is Capt. Jack

    Ik heb me hier aangemeld omdat ik bezig ben met een project in Active Worlds Europe.

    Active Worlds Europe is een 3D omgevening waar mensen elkaar kunnen ontmoeten of gezellig een praatje te maken met andere mensen.

    Ik zelf heb een eigen webwereld op Active Worlds Europe en daar ben ik een project begonnen.

    Dit is een 3D vliegveld waar we alles na gaan maken wat je bij een echt vliegveld ook tegen komt.
    we proberen om alles helemaal na te maken maar weten natuurlijk niet zo veel van vliegvelden als jullie af.

    hebben jullie een tip of een idee dan staan we daar helemaal voor open.

    O.A. :
    Vliegtuigen
    Parkeerhaven.
    Terminal.
    Winkels.
    landings en opstijgbanen.
    Incheck balies.
    en nog veel meer natuurlijk.

    nu is het alleen de vraag hoe zouden mensen hier op reageren kan iemand me misschien vertellen wat ze van dit project vinden.


    met vriendelijk groet.
    Capt. Jack
    Laatst gewijzigd door Capt. Jack; 23 augustus 2009 om 08:52

  2. #2
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Moet ik me dit voorstellen als een Second Life dat zich afspeelt op een vliegveld?

  3. #3
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    .
    Laatst gewijzigd door Capt. Jack; 23 augustus 2009 om 12:19

  4. #4
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    Activeworlds Europe is een hechte gemeenschap waar veel mensen met hun hobbies bezig zijn op een gezellige manier.Ook voor kinderen is AWE een veilige omgeving. In AWE kunnen gebouwen en dergelijke heel gemakkelijk aangepast worden en kan je ook heel gemakkelijk helpen met bouwen. Ik schrijf in jullie forum omdat het me heel leuk lijkt als liefhebbers van vliegtuigen meehelpen in mijn wereld met bouwen, begeleiden of verzinnen van content. In AWE kan iedereen zijn eigen wereld kopen voor een schappelijk bedrag en daarin echt helemaal zelf verzinnen wat er gebouwd gaat worden(zolang het ook maar geschikt blijft voor kinderen). Er is in AWE ook voldoende gratis begeleiding aanwezig voor technische zaken en er zijn mensen aanwezig die graag les willen geven in bouwen.


  5. #5
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    mocht er iemand vragen hebben over ons project of meer informatie wilt weten over hoe en wat en wat we er mee willen bereiken dan kan dat natuurlijk altijd

  6. #6
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    hier even een aantal plaatjes van ons project zodat jullie een idee kunnen krijgen wat onze bedoeling is van dit project

  7. #7

    Standaard

    Ik kan me ook moeilijk iets voorstellen bij een RPG op een vliegveld.
    Misschien eens een monteur spelen die aan vliegtuigen knutselt. Maar ik vrees dat bij mij de lol daar snel vanaf zal zijn.

  8. #8
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    Hoi ReneL.
    Het is niet de bedoelingen om er een RPG van te maken wij willen de mensen in een 3D omgeving de mogelijkheid bieden om op een vliegveld rond te kunnen lopen en elkaar te ontmoeten of gezellig een praatje te maken.
    Wij willen ook de mensen een mogelijkheid aanbieden om in een 3D omgeving een echte vliegreis te kunnen boeken.
    Verder leek het mij leuk om jullie hier bij te betrekken omdat het een hobby is van jullie en omdat jullie samen met elkaar een hoop verstand hebben van vliegtuigen en vliegvelden.
    En omdat we eigenlijk met de mensen die ons helpen niet veel verstand hebben van vliegvelden dachten wij om op deze manier een soort van hulp in te roepen van jullie.

    met vriendelijke groet.
    Capt. Jack

  9. #9
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Moet ik me dit voorstellen als een Second Life dat zich afspeelt op een vliegveld?
    -Activeworlds wordt als sinds 1995 gebruikt door grote bedrijven wereldwijd en wordt het nu langzaam vrijgegeven voor iedereen die professioneel in 3D wil, waaronder professionele communitie.

    -In AW kun je iedere vorm van bestaane content koppelen, zelfs je bestaande web site, in Second Life moet je alles nabouwen


    -In Second life kun je 40 man uitnodigen voor een virtuele bijeenkomst, als ze maar hele zware PCs hebben. In Activeworlds kunnen tot 65.000 mensen tegelijk in een wereld, zelfs via een 56KB modem.

  10. #10
    Capt. Jack Guest

    Standaard

    zijn er misschien nog andere mensen die een mening hebben hier over ?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •