Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19

Discussie: mooie foto/ beautiful photo

  1. #11

    Standaard

    Hoi Leo,

    Das mooi te horen, heb je ook foto's van het museum? Ben nl erg benieuwd. Het is helaas een beetje ver rijden vanuit Sneek, maar ik kom zeker een keer langs!

    Groet,

    Mathieu.

  2. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Hallo Leo,
    Welkom!
    Ik heb jullie website eens bekeken, werkelijk prachtig, en wat een schat aan informatie! Ik interesseer me in de luchtoorlog van de meidagen en vind zeeland en brabant erg interessant vanwege de Britse, Franse en Belgische vluchten boven die gebieden. Ik vond het dan ook interessant om alle bijlages te lezen!
    Twee jaar terug liep ik nog eens over het vliegveld Haamstede met een gids, ik vond het enorm interressant, leuk ook om te zien dat er nog het nodige terug te vinden is! Haamstede heeft voor mij ook wel een "speciaal plekje" vanwege de IVe verkenningsgroep die er tijdens de meidagen te vinden was. Ik schrijf nl. een boek over de Fokker C.5 en diens deelname aan de strijd van de meidagen.

  3. #13

    Standaard 858

    Jan,

    zal nog verder zoeken en als ik uitsluitsel heb zal ik je het laten weten.

    mvg

    Leo

  4. #14

    Standaard

    Leuk te horen dat je iets met Haamstede hebt en dat je een boek over C-V aan het schrijven bent.
    Ik heb nog wel wat info over het vliegveld.
    Bijv een situatietekening 1943, een copy van het boek van C.J. Boot "50 Jaar vliegveld Haamstede, recco foto's 1943,1944 RAF, .....

    mvg

    Leo

  5. #15

    Standaard

    Mathieu,

    we zijn nog bezig het museum in te richten. Zodra alles op zijn plaats staat zal ik wat foto's naar je toe sturen.

    mvg

    Leo

  6. #16

    Standaard

    Hoi G1-reaper,

    heb een lijst met welke vliegtuigen er op Haamstede stonden dus welke allemaal verloren gegaan zijn tijdens de mei 1940 dagen.
    De C-V 606 en 614 zijn niet op Haamstede vernietigd en daar heb ik wel het verhaal van waar en hoe.

    Mocht je interesse hebben laat me het dan even weten.

    mvg

    Leo

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leospitcon Bekijk bericht
    Mathieu,

    hebben wel wat aanloopmoeilijkheden gehad maar zijn nu een jaar goed bezig.
    Hebben de organisatie structuur op orde en netjes de verantwoordelijkheden beschreven. Het gaat de goede kant uit maar er is nog veel werk te doen.
    Wat betreft het museum we hebben afgelopen november de Nissen hut gebouwd en zijn nu bezig met de binnenkant netjes te maken en hopen in het voorjaar "operationeel" te gaan.
    We hebben veel mooie spullen en neem aan dat de ME109 van Jan van Huuksloot ook een plaatsje in het museum zal krijgen.
    Als we operationeel zijn zal ik je dat verwittigen en dan moet je maar eens langskomen voor een bezoek.

    mvg

    Leo
    Ben inmiddels 2 jaar donateur, maar heb verder nog nooit wat gehoord van de organistie/het museum. Komt daar (binnenkort) verandering in?

    Gr Felix

  8. #18

    Standaard

    Felix,

    ik vind dit heel vervelend en vooral slordig van het bestuur.
    Stuur me een email met je gegevens en ik zal het donderdag 29 jan as in de vergadering naar voren brengen.


    leospitcon@zeelandnet.nl

  9. #19

    Standaard

    Bedankt, heb je een mail gestuurd. Gr Felix

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •