Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Bouw Fokker G1

  1. #11
    Geregistreerd
    13 november 2007
    Berichten
    680
    Weblogartikelen
    1

    Standaard

    Wat jij als groen hebt, moet bruin zijn. Dat was in de schema's de constante factor.
    Er waren twee schema's. Alle patronen leken grofweg op elkaar. Hoewel aan de vlekken voor een kenner elk individueel vliegtuig te herkennen is.
    In de twee schema's werden groen en beige juist verwisseld. T/m 317 hadden beige op de plaats waar jij die hebt, de nummers daarboven hebben waar jij beige hebt de groene vlekken.

  2. #12
    peter-evertjansen Guest

    Standaard

    Graag wil ik vertellen dat ik binnen kort weer ga beginnen aan de bouw van dit model ook zal
    De brewster Buffalo gaan gaan afbouwen.
    Ik heb zo juist een bestelling bij lhs gedaan voor de verf van de fokker ook zijn de decals voor de g1 en de brewster bestled ook komt er in de loop van de week nog douglas 8a-3n binnen.

    oow nog even over de fout in het kleuren schema heb nog een keer mijn tekning nagekeeken heb het gedaan zo als het daar stond beschreven jammer maar helaas
    maar kan er niet wakker van liggen het toestel krijg het nummer 321

    de decals

    Laatst gewijzigd door peter-evertjansen; 22 januari 2010 om 18:51

  3. #13
    peter-evertjansen Guest

    Standaard

    kijk mensen dit toestel ben ik aan het bouwen

    de kit uitgever neemt aan de neus dus zwart is
    ik weet het niet het zou kunnen
    want ja waarom zo dat niet zo geweest kunnen zijn ?

    wat vinden jullie ?
    Laatst gewijzigd door peter-evertjansen; 19 februari 2010 om 12:33 Reden: foto

  4. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2008
    Locatie
    Zwollywood
    Berichten
    2.099

    Standaard

    Hoi,
    Er is geen enkele aanwijzing dat de neusdop van deze kist zwart is. (in feite de 302 met de staartboom van de 307, waarbij de 7 weggeretoucheerd is, maar dat is een lang verhaal)

    Er zijn twee toestellen die een afwijkende neusdop hadden, namelijk 302 en 308. Maar die neuzen waren volledig bruin.

Tags for this Thread

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •