Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 15 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 169

Discussie: 02 nov 2011: "Aviodrome verkeert in zeer zwaar financieel weer"...

Standaard

Je hebt gelijk. Ik wist niet dat Libema op een dergelijke manier handelde. Dan zou ik als Aviodrome ervoor kiezen om bedrijven en instellingen projecten te laten doneren. Bijvoorbeeld Pall Mall die de DC-2 adopteert en dus onderhoud. Dan Breitling de Constellation; Fokker NG de F-27 en ga zo maar door. Volgens mij valt alleen op die manier e.e.a. te bekostigen. Deze Amerikaanse manier van werken zorgt ervoor dat er in Amerika zeer veel historisch materiaal rondvliegt. In Engeland kennen ze iets dergelijks, alleen heeft daar de RAF iets meer invloed. Maar ja, in dit land van stuivers en krenterigheid schijnt dat (bekostiging door de staat) niet te kunnen..

Naar mijn luttele eurocenten mogen ze in elk geval fluiten. De historie draag ik een warm hart toe, maar deze geldklopperij is mijns inziens niet nodig als de verantwoordelijken hun verantwoording nemen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LVA-40 Bekijk bericht
    J Deze Amerikaanse manier van werken zorgt ervoor dat er in Amerika zeer veel historisch materiaal rondvliegt.
    Ik kan zo snel niet bedenken welke Amerikaanse bedrijven historische vliegtuigen in het bezit zijn en/of grotendeels sponseren.

De Breitling Constallation is Zwitsers en wat heb je aan 2 Constallations in breitling kleuren rondvliegen ?

Zelfs de Flying ( Red ) Bulls is een collectie vliegtuigen zonder een duidelijke lijn en lijkt meer op een prive verzameling van een piloot die zoveel mogelijk verschillende vliegtuigen gevlogen wil hebben

Heel simpel Nederland moet iemand zoals de eigenaar van Jumbo overtuigen dat vliegtuigen veel cooler zijn dan weer een Ferrari

Of een minister president die inplaats met een snelle auto door Rotterdam rijdt probeert het wereld record rondje nederland scherper te stellen met een Starfighter of zo..............

Standaard

Het blijft angstvallig stil rond die stichting en hun reddingsplan.......

Standaard

geen bericht, goed bericht?

Standaard

Stichting Behoud Nationaal Luchtvaartmuseum wil Aviodrome redden - De Krant van Flevoland

Over ietsje minder dan een maand kan het erg spannend gaan worden, als de Stichting Behoud Nationaal Luchtvaartmuseum ondanks hard "netwerken" er niet in slaagt om de Aviodrome toch op de een of andere manier te laten doorstarten.

"50.000 luchtvaartliefhebbers" is helaas voor Nederlandse begrippen nogal veel...
    Zeker als we het hebben over enthousiastelingen die ook daadwerkelijk hun portemonnee willen trekken...
    Laatst gewijzigd door stratofreighter; 10 januari 2012 om 18:27
    Fokker maandelijkse updates in 2025: klik op Fokkernews

Standaard

IK ben erg nieuwsgierig naar de meest recente ontwikkelingen, is er nog wat nieuws?

alvast bedankt

Standaard

Omroepflevoland.nl - Nieuws - Spaanse interesse voor Aviodrome

Spaanse interesse voor Aviodrome 13-01-2012

De eigenaar van een museum en educatief park in het Spaanse Madrid heeft interesse om het luchtvaartthemapark Aviodrome in Lelystad over te nemen.

Dat bevestigt de curator van de Aviodrome.

De Spaanse directie is donderdag in Nederland op bezoek geweest.

De curator praat met in totaal vier overnamekandidaten.

Naast de Spaanse partij zijn dat twee andere financiers en de Libéma Groep uit Rosmalen.

Die is op zoek naar twee miljoen euro om de overname rond te krijgen. Een collectief van twintig organisaties is hierover in gesprek.

Tegelijk gaat de curator wel door met het voorbereiden van een veiling in februari.
    Hij weet namelijk niet of de besprekingen tot iets zullen leiden.
    Fokker maandelijkse updates in 2025: klik op Fokkernews

Standaard

Wordt een beetje een thriller zo!

Indd,Vind het verhaal van die Spaanse partij al minder leuk,want wie weet als dat misschien zal doorgaan,dat ze voor een leuke prijs het museum leegwinkelen,idem voor de Libema groep die al in het verleden fantastisch aan de haal is gegaan met het voormalig Autotron,hopen dat de resterende partijen wel iets serieus voor elkaar kunnen krijgen,en dat het Aviodrome behouden blijft en een meer zekere toekomst houd.

Verder blijft het angstig stil.

Standaard

En zo zijn we alles van Nederlandse luchtvaart weer kwijt.

Regels voor berichten