Na verschillende klachten over de werking van de website is de software bijgewerkt naar de laatste versie die ik binnen de licentie die ik heb mag gebruiken, en die technisch gezien op deze server kan draaien.
Voor een nieuwere versie, die beter bij de nieuwe technieken aansluit en die beter aansluit bij de eisen van Google, is zowel een nieuwe licentie als een modernere server nodig. Die upgrade kan ik dus niet doen.

Verder heb ik een module die de URL's beter leesbaar maakte verwijderd. Deze module gaf een paar kleine problemen, maar werd ook niet meer ondersteund. Als gevolg daarvan kunnen (of beter zullen) links vanaf andere websites niet meer werken, en zullen links vanuit bijvoorbeeld je favorieten ook niet meer werken.

Ik hoop dat de upgrade de meeste problemen verhelpt. Voor nu is dat alles wat ik kan doen.

De discussie dat dingen niet meer werken is verwijderd. Dit is niet omdat ik die discussie niet wil zien, maar omdat nou net die discussie na de upgrade en een paar andere aanpassingen niet meer werkte. Andere discussies die ik getest heb, waren wel goed te openen.