Dag Tracker, en bedankt voor de input! Dat is feitelijk exact de manier waarop ik ook te werk ga wanneer echt duidelijke foto's en tekeningen niet voorhanden zijn.
In elk geval bedankt voor de foto's! Wat me opvalt, is dat het bommenrichtsysteem geplaatst lijkt te zijn...
Ik geloof niet dat ik dat nog eerder ben tegengekomen op foto's... Dat is (denk ik, het is veel interpretatiewerk)
datgene wat we op uw foto zien door het raamdeel linksonder. Wellicht hoort de 'handle' van de rode pijl daar ook bij.
Ik kan me niet 1 2 3 iets in herinnering halen wat daar verder zou moeten zitten. Tussen de twee vakwerkstijlen zat in
ieder geval wel een Askania richtingaanwijzer (bediend met voetcontacten):
Ik denk dat de elektrische kabel daar naartoe loopt.
Het kanon werd in de neerwaartse stand gehouden middels een...koord... Aldus te zien:
Voor wat betreft de driehoekige ramen: kan goed zijn dat ze te groot zijn. Zonder echt correcte tekeningen ga je toch wat afwijken.
Maar wellicht heeft ook de view in FSX wat roet in het eten gegooid. Bij deze een plaatje van het ding van buiten (waarbij
ikzelf peinzend naar beneden staar). Let even niet op de kleuren van de binnenkant:
Inderdaad zouden de raamstijlen nog weleens te lang kunnen zijn. Maar daar ga ik niets meer aan veranderen
Meer foto's betekent vaak meer werk jaIk ben afgelopen zomer bij het Aviodrome ook weer een aantal mooie foto's
tegengekomen waar veel details uit te halen zijn. Daarom ook durf ik niet veel foto's meer van de D.21 te bekijken
Bedankt
Daan