Ik heb eventjes tijd om wat nieuws te maken. Aan de linker rompzijde van de tweede vlieger zit de bedieningspomp van de hydraulische ontkoppeling van de stuurorganen van de eerste vlieger. Met deze pomp bedient de tweede vlieger een op zichzelf staand hydraulisch circuit, waarmee de stuurorganen van de eerste vlieger ontkoppeld worden van het gehele besturingssysteem. Dit was nodig in geval van nood, als bijvoorbeeld de eerste vlieger gewond was geraakt en niet meer kon sturen.



Ook heb ik de constructie van het rompmiddenstuk wat verbeterd, met meer details.

Verder heb ik aan de rechter rompzijde van de middensectie een aantal dingen toegevoegd: de hydraulische handpomp, de noodkraan voor het neerlaten van het onderstel en de bedieningshendel voor het windscherm van de tweede vlieger (van voor naar achter). Overigens heb ik hier wel een foto van (handboek) maar dat is er eentje met veel contrast. Dit gedeelte valt bijna weg in de schaduwen. Dus mocht iemand een betere scan hebben...?



Next up is het windscherm. Zet je fantasie maar klaar jongen! Ik heb hier geen foto's van... Of van ver.

Daan