- 
	
	
		
		
		
		
			
 
		
		
				
				
		
			
				
					Intussen heeft Will Porrio, verbonden aan de Aviodrome, de vraag beantwoord.
Inderdaad kreeg PH-ADZ een P&W Wasp van 500 pk met Townend-ring, in 1933 volgens zijn gegevens. Maar de vliegeigenschappen gingen er niet op vooruit en het vliegtuig moest ballast meevoeren. Omdat deze motor lichter/zwaarder was dan de Jupiter? Daarom werd dit niet op de andere F.VIIa's doorgevoerd. De bedoeling was dus om de F.VIIa te moderniseren, het was geen motortest. Dank u hartelijk meneer Porrio.
				
			 
			
		 
			
				
			
			
			
		 
	 
	
	
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				
				Regels voor berichten
			
			
				
	
		- Je mag geen nieuwe discussies starten
 
		- Je mag niet reageren op berichten
 
		- Je mag geen bijlagen versturen
 
		- Je mag niet je berichten bewerken
 
		-  
 
	
	
	Forumregels