Beste EGI,

Ik kom nu in een leeftijdsgroep ( 40+ ) waabij ik vaak genoeg iets heel zeker weet wat later toch niet waar blijkt te zijn !

Hoewel ik met bijna 100% zekerheid kan zeggen dat ik het meeste deskundige persoon ben op het technische vlak van de G1 daarbuiten zijn er veel meer personen die meer weten over bijvoorbeeld de geschiedenis, camouflage , piloten, bemanningen, vliegveld etc van de G1.

De G1 tekeningen.
Van de +/- 700 tekeningen zijn er nu nog ongeveer 10 over. Voor mij als technisch persoon zijn de tekenaars niet erg interessant. Zou een tekenaar nog leven dan moet ik helaas vaststellen dat ze zich geen bruikbare informatie meer herinderen, treurig maar waar. Ikzelf kom nog al eens tekeningen van mij zelf tegen van zeg 10 jaar geleden en kan zelfs niet meer herinderen dat ik die tekening heb gemaakt laat staan nog enige inhoudelijk commentaar kan levereren

Ik denk dat je ook niet een bouwvakker 60 jaar na dato moet vragen waarom hij aan de linker kant van de muur is begonnen en niet aan de rechterkant ,
misschien lag er weel een hele grote waterplas aan de rechterkant en hoopt dat deze droog was tegen de tijd dat hij bij de rechterkant was aangekomen

Pim